Skravletråd

Ja, stemmer . Du hadde jo en egen tråd om det første der. :)

Japp! :)
Sliter med å få det ned på papiret da desverre, så må prøve å få gjort det i dag!
Siden vi skal ha møte i gruppen om det første på mandagen!
Og det andre vil jeg bare bli ferdig med for å få det unna vei da jeg har hundre andre ting å tenke på! :P

Nei, huff da. Håpe det bedrer seg.
Får du noe oppfølging på bekkenet nå?
Jeg har luppet billig unna enda, men har mine plager etter sist fødsel. Går til kiropraktor.
Det roet seg litt nå. Nå bare murrer det. Jeg må bare bremse totalt ned i dag å bli bedre på å be om hjelp vis jeg må bøye meg eller løfte tungt.

Jeg har fått henvisning til fysio. Må bare få fingeren ut å bestille tid :) tenkte å på manuell terapeut men han har vist lang vente tid :/.
Siden det har gått tåler bra til nå så har jeg liksom ikke kommet så langt :) er flinkere denne gangen å bremser helt bed når det er sånn som nå.. Sist fikk jeg null hjelp av barnefar å hadde i tillegg en pjokk på 2 år å ta meg av.

Japp! :)
Sliter med å få det ned på papiret da desverre, så må prøve å få gjort det i dag!
Siden vi skal ha møte i gruppen om det første på mandagen!
Og det andre vil jeg bare bli ferdig med for å få det unna vei da jeg har hundre andre ting å tenke på! :p
Skjønner:) Lurt det:) Være i rute:D
Er mange kulturer i barnehagen guttungen går. Vurderte først statoil barnehage, da mannen jobber der...men veldig glad vi fikk plass der vi har nå.

Det roet seg litt nå. Nå bare murrer det. Jeg må bare bremse totalt ned i dag å bli bedre på å be om hjelp vis jeg må bøye meg eller løfte tungt.

Jeg har fått henvisning til fysio. Må bare få fingeren ut å bestille tid :) tenkte å på manuell terapeut men han har vist lang vente tid :/.
Siden det har gått tåler bra til nå så har jeg liksom ikke kommet så langt :) er flinkere denne gangen å bremser helt bed når det er sånn som nå.. Sist fikk jeg null hjelp av barnefar å hadde i tillegg en pjokk på 2 år å ta meg av.

Skjønner:) Men veldig lurt å holde det i sjakk. Jeg må til behandling selv en av dagene.

Skjønner:) Lurt det:) Være i rute:D
Er mange kulturer i barnehagen guttungen går. Vurderte først statoil barnehage, da mannen jobber der...men veldig glad vi fikk plass der vi har nå.

Her er det litt forskjellig rundt om noen er flerkulturelle mens andre ikke tenker på at det er andre kulturer! :) syns det er spennende tema!

Skjønner:) Men veldig lurt å holde det i sjakk. Jeg må til behandling selv en av dagene.
Ja det er så men så er det å få den tiden til å strekke til :/ nei jeg får bare ringe nå til uka :) finne en tid mellom alle snuppa sine avtaler den uka :) alt må jo bare komme samtidig :p

Ja det er så men så er det å få den tiden til å strekke til :/ nei jeg får bare ringe nå til uka :) finne en tid mellom alle snuppa sine avtaler den uka :) alt må jo bare komme samtidig :p
Ja, ser den. Vet ikke når jeg skal sette opp selv. Neste uke er temmelig full med 4vakter, svømming, besøker etc. Men men...må ,så skal gå;)

Høres likt ut som her, med andre ord. Men unntak av at alle filmer som er mer enn 10 år gamle er uaktuelle (så alle gamle actionfilmer er nei).

Men alltid like vanskelig å finne noe begge vil se. Blir ofte at vi bestemmer oss for en skuespiller og browser på netflix, se om noe passer :P

Back
Topp