Skravletråd

Good morgen! :D ha en strålende dag alle sammen <3

Å herremin der klikka bekkenet helt :( klarer ikke å bøye meg i det hele tatt :( smertene iler nedover :( jammen godt jeg har en så flink gutt hjemme :) han nølte ikke å kom ilende til for å hjelpe med å tømme oppvask maskinen. Nå bare håper jeg sambo virkelig er ferdig på jobb kl 12. Jeg kan ikke gå slik å handle å løfte jeg hvertfall :o

Å herremin der klikka bekkenet helt :( klarer ikke å bøye meg i det hele tatt :( smertene iler nedover :( jammen godt jeg har en så flink gutt hjemme :) han nølte ikke å kom ilende til for å hjelpe med å tømme oppvask maskinen. Nå bare håper jeg sambo virkelig er ferdig på jobb kl 12. Jeg kan ikke gå slik å handle å løfte jeg hvertfall :eek:

Nei, huff da. Håpe det bedrer seg.
Får du noe oppfølging på bekkenet nå?
Jeg har luppet billig unna enda, men har mine plager etter sist fødsel. Går til kiropraktor.

Gleder meg til handling senere.
Nye regnklær på barnas hus. Et sett, regnvotter og regnhatt/lue.
Toysrus for sandleker.
Og så skal vi kjøpe sykkelvogn.

:D:D

Gleder meg til handling senere.
Nye regnklær på barnas hus. Et sett, regnvotter og regnhatt/lue.
Toysrus for sandleker.
Og så skal vi kjøpe sykkelvogn.

:D:D
Høres ut som en bra slagplan ^-^

Her har mannen varslet vårrengjøring - får se hvor motivert han er når han står opp :P

Her har borettslaget satt ut containere, så hvis vi skal kaste noe må vi gjøre det nå, så blir vel litt rydding i kjelleren i helga. Har også hatt planer om å vaske verandaen, men ventet på regnvær, så får se om jeg gidder det i dag :P Skulle vel egentlig ha vasket noen vinduer på utsiden også...

Høres ut som en bra slagplan ^-^

Her har mannen varslet vårrengjøring - får se hvor motivert han er når han står opp :p
Ja, blir bra det:D

Hehe, det spørs ja. Takk gode gud for vaskehjelp sier jeg:P
Mannen hadde iallefall ikke klart noe sånt i dag som var med kompiser i går. Sett han i bedre form:P

Lige måde du:D Planer i dag?:)

I dag skal jeg stortsett arbeide med arbeidskrav, har to stykker som skal være ferdig til første uken i mai! :D <3 Gleder meg til jeg faktisk er ferdig med de nå kjenner jeg! :D

Du da?

I dag skal jeg stortsett arbeide med arbeidskrav, har to stykker som skal være ferdig til første uken i mai! :D <3 Gleder meg til jeg faktisk er ferdig med de nå kjenner jeg! :D

Du da?
Ka arbeidskrav er det da:)?

Skal på shopping senere:)
Ellers taco og film i kveld. :D

Ka arbeidskrav er det da:)?

Skal på shopping senere:)
Ellers taco og film i kveld. :D

Tilvenningsperioden i barnehagen skal være inne sjette og fremføres åttende mai :)
Og ett om det å planlegge idar fit i barnehagen med flere kulturer i barnehagen ! :)

Tilvenningsperioden i barnehagen skal være inne sjette og fremføres åttende mai :)
Og ett om det å planlegge idar fit i barnehagen med flere kulturer i barnehagen ! :)

Ja, stemmer . Du hadde jo en egen tråd om det første der. :)

Back
Topp