Skravletråd

Da har jeg vært på første kontroll hos legen, deilig å få det overstått, hvertfall siden jeg ikke liker blodprøver i det hele tatt. Var dødsnervøs fram til nåla satt i, men det gikk fint :P Virka som legen var ganske skeptisk til at jeg er student, men samma det, vi klarer oss jo fint :)

Godt vi er flere:P Men gøy å danse da, selvom jeg sikkert ser ut som en klovn:P
Hehe, slemme begge da:P haha

Planer for helgen da?:)
Hahaha klovn eller bambi :p hehe

Kom hjem til en mann som nå jobbe litt i morgen :/
Eller blir det ut p få tak i ny regnbukse til tuppa å handle til helga :) ellers null planer å akkurat det er litt deilig :D
Du da?

Hahaha klovn eller bambi :p hehe

Kom hjem til en mann som nå jobbe litt i morgen :/
Eller blir det ut p få tak i ny regnbukse til tuppa å handle til helga :) ellers null planer å akkurat det er litt deilig :D
Du da?

Kjedelig han skal jobbe da, men gjerne ikke lenge??

Lite planer her og, herlig:D
Skal få unna noen ærender i morgen. En tur på barnashus bl.a. Kjøpe regnvotter, regnhatt og et regnsett til guttungen.

Kjedelig han skal jobbe da, men gjerne ikke lenge??

Lite planer her og, herlig:D
Skal få unna noen ærender i morgen. En tur på barnashus bl.a. Kjøpe regnvotter, regnhatt og et regnsett til guttungen.
Det blir bare til kl 12 sier han men det kan fort bli mer kjenner jeg han rett :p
Herlig med rolige helger etter travle uker :)

Det blir bare til kl 12 sier han men det kan fort bli mer kjenner jeg han rett :p
Herlig med rolige helger etter travle uker :)

Blir ofte det,hehe. Hva jobber han med?

Her er mannen med kompiser i kveld.
Fantorangen og barnetvtid her nå:flower

Sony a58. Vi er helt nybegynner på speilrefleks så de anbefalte det:)
Stilig - bra kamera det :) Min Nikon har tatt kvelden så vurderer å kjøpe ny, men så var det det med prioritering da :/

Aha.
Fikk jeg lyst på popcorn også gitt:p
Hehe det er jo så namme :D
Jeg prøver å la være å spise :p jeg hat så sykt lyst på en karbonade med løk og majones på :p så får jeg heller poppe mere popcorn i kveld :D :D må jo bruke denne maskinen jeg Masa sånn om å få :p hehe dette er bare andre gangen :/

Hehe det er jo så namme :D
Jeg prøver å la være å spise :p jeg hat så sykt lyst på en karbonade med løk og majones på :p så får jeg heller poppe mere popcorn i kveld :D :D må jo bruke denne maskinen jeg Masa sånn om å få :p hehe dette er bare andre gangen :/
Så du fikk den maskina ja:D
Har noe chips og melkesjokolade liggende. Finne frem litt senere. Må jo kose meg litt:D

krutter-dieper-pants-baby-blue-elbove-body-baby-blue-.jpg
Kom over dette merke på amerogben.no nå. Krutter. Hadde masse fint:D

En smule bortskjemt og veldig heldig;)
Mannen er jo ute å drikker,så noe må jo jeg få og:P
Jeg er ikke bare en smule bortskjemt heller :p hehe :D
Etter 2 forhold med misbruk er jeg temmelig fornøyd nå med endelig å ha funnet en snill en :D :D

Da fortjener du det absolutt ja :D :D

Jeg er ikke bare en smule bortskjemt heller :p hehe :D
Etter 2 forhold med misbruk er jeg temmelig fornøyd nå med endelig å ha funnet en snill en :D :D

Da fortjener du det absolutt ja :D :D

Det er deg nok vel undt:D
Huffameien, misbruk:( Godt du har funnet deg en skikkelig kar nå <3:)

Det er deg nok vel undt:D
Huffameien, misbruk:( Godt du har funnet deg en skikkelig kar nå <3:)
Fra en fysisk til en psykisk. Å nå til verdens beste :D :D
Skulle bare hatt øynene åpne på skolen å funnet han før :) men neida jeg måtte være blind :p

Men jeg føler meg super heldig som har funnet han nå <3

Fra en fysisk til en psykisk. Å nå til verdens beste :D :D
Skulle bare hatt øynene åpne på skolen å funnet han før :) men neida jeg måtte være blind :p

Men jeg føler meg super heldig som har funnet han nå <3

Godt du fikk opp øya for han til slutt iallefall;):D<3

Huff,kjære deg...må ha vært fryktelig:/

Back
Topp