Skravletråd

Dere med kamera:p
Har dere kun på mobil, eller har dere vanlig kamera, speilrefleks kamera?
Å hva ville du ha anbefalt? Tar ikke mye bilder:p

Dere med kamera:p
Har dere kun på mobil, eller har dere vanlig kamera, speilrefleks kamera?
Å hva ville du ha anbefalt? Tar ikke mye bilder:p
Har tidligere hatt speilrefleks - men døde før sommeren etter 6 trofaste år :/

Har veldig lyst på nytt, men ikke bare bare å få budsjettert det inn (spesielt siden jeg har lagt min elsk på Nikon og vet hva jeg vil ha :P)

Men hvis du ikke tar mange bilder kan det helt fint holde med mobil (dersom det tar fine bilder), evt et greit digitalkamera?

Hei på dere søte damer:):)

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har vært en halv dag på jobben ca...før de ringer fra barnehagen og sier gullgutten har feber:( så da var det hjem med lille vakringen min.

Har tidligere hatt speilrefleks - men døde før sommeren etter 6 trofaste år :/

Har veldig lyst på nytt, men ikke bare bare å få budsjettert det inn (spesielt siden jeg har lagt min elsk på Nikon og vet hva jeg vil ha :P)

Men hvis du ikke tar mange bilder kan det helt fint holde med mobil (dersom det tar fine bilder), evt et greit digitalkamera?
Ja er det da, har ikke store budsjettet til kamera, kan til nød strekke meg til 1500 men vil helst under 1000. Men er ikke lett I denne jungelen av kamera heller :)

Hei på dere søte damer:):)

Hvordan har dagen deres vært?

Jeg har vært en halv dag på jobben ca...før de ringer fra barnehagen og sier gullgutten har feber:( så da var det hjem med lille vakringen min.
Ikke morro når lille gutt har fått feber, håper den gir seg :)
Dagen har vært ok den, alt for varm:p

Ja er det da, har ikke store budsjettet til kamera, kan til nød strekke meg til 1500 men vil helst under 1000. Men er ikke lett I denne jungelen av kamera heller :)
Enig i at det er en jungel - kan jo være greit å følge med på nett-tilbud og slå til på ett til rett pris ;)

Så lenge det ikke er snakk om ye bilderedigering/forstørrelser/spesielle krav til kamera så skal det finnes greie til den prisen - lenge siden jeg har dagdrømt på de sidene (starter som regel med noe overkommelig og ender opp med å ville bruker mer enn det som er rimelig :P)

Sånn ser var middagen spist , fått brettet klær, satt på en ny maskin å satt på oppvaskmaskinen :) så møter rumpa sofaen litt :D

Back
Topp