Ja det gjør du absolutt! 2222 er innenfor rekkevidde nåJeg nærmer meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør du absolutt! 2222 er innenfor rekkevidde nåJeg nærmer meg![]()
Ja er ca 46 innlegg per dag til og med 31 aug, så skulle jeg være I målJa det gjør du absolutt! 2222 er innenfor rekkevidde nå![]()
Har tidligere hatt speilrefleks - men døde før sommeren etter 6 trofaste år :/Dere med kamera![]()
Har dere kun på mobil, eller har dere vanlig kamera, speilrefleks kamera?
Å hva ville du ha anbefalt? Tar ikke mye bilder![]()
Der er jo ikke så ille detJa er ca 46 innlegg per dag til og med 31 aug, så skulle jeg være I mål![]()
Ja er det da, har ikke store budsjettet til kamera, kan til nød strekke meg til 1500 men vil helst under 1000. Men er ikke lett I denne jungelen av kamera hellerHar tidligere hatt speilrefleks - men døde før sommeren etter 6 trofaste år :/
Har veldig lyst på nytt, men ikke bare bare å få budsjettert det inn (spesielt siden jeg har lagt min elsk på Nikon og vet hva jeg vil ha)
Men hvis du ikke tar mange bilder kan det helt fint holde med mobil (dersom det tar fine bilder), evt et greit digitalkamera?
Ja, må beregne en del I kveld og I morra dag og kveld for er opptatt mye av lørdagenDer er jo ikke så ille deten god kveld eller to og så sikrer du deg
![]()
Ikke morro når lille gutt har fått feber, håper den gir segHei på dere søte damer
Hvordan har dagen deres vært?
Jeg har vært en halv dag på jobben ca...før de ringer fra barnehagen og sier gullgutten har feberså da var det hjem med lille vakringen min.
Ordner segJa, må beregne en del I kveld og I morra dag og kveld for er opptatt mye av lørdagen![]()
Enig i at det er en jungel - kan jo være greit å følge med på nett-tilbud og slå til på ett til rett prisJa er det da, har ikke store budsjettet til kamera, kan til nød strekke meg til 1500 men vil helst under 1000. Men er ikke lett I denne jungelen av kamera heller![]()
Nei det skal jammen være sikkert å vistNei bekken liker ikke ikea.
Heheh jaHelt enig vi får gjøre oppgjør![]()
La barna spise brunost!!!
Så kan vi gå ut på tv nyhetene![]()
Det var absolutt jeg åJa jeg vil heller ha ei slik ei, enn ei som er fisefin. Var litt guttejente selvså tror ikke jeg får ei prinsesse
![]()
Jeg har bare mobilenDere med kamera![]()
Har dere kun på mobil, eller har dere vanlig kamera, speilrefleks kamera?
Å hva ville du ha anbefalt? Tar ikke mye bilder![]()
Det er jo veldig overkommelig daJa er ca 46 innlegg per dag til og med 31 aug, så skulle jeg være I mål![]()
Åååh nei stakars lille daHei på dere søte damer
Hvordan har dagen deres vært?
Jeg har vært en halv dag på jobben ca...før de ringer fra barnehagen og sier gullgutten har feberså da var det hjem med lille vakringen min.
Jeg blir med jegJa, må beregne en del I kveld og I morra dag og kveld for er opptatt mye av lørdagen![]()