Skravletråd

Fått hentet små ripsene. Gjort lekser med minsta :p skulle bare finne en ting med i -lyden i seg :)
Eldste sitter å skriver på sin oppgave å jeg har støvsuget nede å ryddet av kjøkken benken :)
Hva driver dere med? :)
Gjør meg klar til å snart gå fra jobb... vært en rolig dag I dag

Hehehe :p har ikke ei fisefin jente jeg hvertfall :p hver dag kommer hun hjem å er mer eller mindre grå av sand :p haha å hun er blitt en mester i å slite hull i buksene sine :o :p hoho

Jammen er de søte :D

Hehehe oj :D ja da var det ikke så ille hos meg likevel :p hehe
Hehe, nei

Bare det året tok jeg rundt 25000 bilder - sikkert mye som kan slettes, men så var det det å sette seg ned med det da :P

Prøver å være flinkere til å sortere når jeg overfører fra kamera til pc nå da :P

Ett år er ingenting... har fremdeles usorterte bilder fra 2009... :O

Flink til å utsette?
Haha, såpass ja! Har sittet en del og holdt på med det nå i det siste etter vi fikk ny PC. Kjøpt minne penner og styra masse. Godt å få det gjort!

Bah nå er jeg oppgitt.. Brukt hele dagen på å finne bilder og laste opp på japanfoto og når jeg skal logge inn går det ikke.. får bare error.. er det mulig. de har sendt meg nytt passord og alt sånt, men går ikke så er vel noe feil på siden dems. irriterende :P
Ja det kan jeg tenke meg er irriterende :)

Brunosten har jo vært ute i hardt vær, og blitt kritisert mye for å inneholde lite av viktig næring +for mye sukker. Så mange som vil ha den ut av barnehagene feks, for "hvorfor skal vi gi barna brunost?".
Ja, det syns jeg at at "de" begynner å bli:D Er veldig antihysterisk av meg, jeg da:)
Helt enig vi får gjøre oppgjør:D

La barna spise brunost!!!

Så kan vi gå ut på tv nyhetene:p

Fått hentet små ripsene. Gjort lekser med minsta :p skulle bare finne en ting med i -lyden i seg :)
Eldste sitter å skriver på sin oppgave å jeg har støvsuget nede å ryddet av kjøkken benken :)
Hva driver dere med? :)
Akkurat kommet hjem etter en liten tur på kjøpesenteret:) ble tisse laken og sengetrekk til mj. Så hjulpet gubben med å sette inn midlertidig vindu på badet:)

Hehehe :p har ikke ei fisefin jente jeg hvertfall :p hver dag kommer hun hjem å er mer eller mindre grå av sand :p haha å hun er blitt en mester i å slite hull i buksene sine :o :p hoho

Jammen er de søte :D
Ja jeg vil heller ha ei slik ei, enn ei som er fisefin. Var litt guttejente selv:) så tror ikke jeg får ei prinsesse:p

Back
Topp