Skravletråd

Bah nå er jeg oppgitt.. Brukt hele dagen på å finne bilder og laste opp på japanfoto og når jeg skal logge inn går det ikke.. får bare error.. er det mulig. de har sendt meg nytt passord og alt sånt, men går ikke så er vel noe feil på siden dems. irriterende :P

Bah nå er jeg oppgitt.. Brukt hele dagen på å finne bilder og laste opp på japanfoto og når jeg skal logge inn går det ikke.. får bare error.. er det mulig. de har sendt meg nytt passord og alt sånt, men går ikke så er vel noe feil på siden dems. irriterende :P
Åååh det der er så sinnsykt irriterende :o :o

Burde å ha gjort det foresten :/ har ett helt år med bilder :o

Åååh det der er så sinnsykt irriterende :eek: :eek:

Burde å ha gjort det foresten :/ har ett helt år med bilder :eek:

blæææ får det ikke til, jeg gir opp! Får få sambo til å gjøre det :P dette gidder jeg ikke :P
kjempelenge siden jeg også har gjort det!

Hva er galt med brunost??? Liker ikke det selv må ha fløtemysost:p den lyse brunosten:) den er sikkert ikke noe bedre altså:)bare mildere på smak.
Brunosten har jo vært ute i hardt vær, og blitt kritisert mye for å inneholde lite av viktig næring +for mye sukker. Så mange som vil ha den ut av barnehagene feks, for "hvorfor skal vi gi barna brunost?".

Fått hentet små ripsene. Gjort lekser med minsta :p skulle bare finne en ting med i -lyden i seg :)
Eldste sitter å skriver på sin oppgave å jeg har støvsuget nede å ryddet av kjøkken benken :)
Hva driver dere med? :)

Back
Topp