Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her åJeg og lillegutt deler en jordbær saftismmm herlighet for en varme!!
Var oppdatering for en time siden, sånn ser Dt ut nåJa, ikke sant!!![]()
Ja det er det joDeilig vi fikk litt sommer likevel da!
Gjør meg klar til å snart gå fra jobb... vært en rolig dag I dagFått hentet små ripsene. Gjort lekser med minstaskulle bare finne en ting med i -lyden i seg
![]()
Eldste sitter å skriver på sin oppgave å jeg har støvsuget nede å ryddet av kjøkken benken
Hva driver dere med?![]()
Du har jammen lange dager da :/ reiser tidlig å er sent hjemme. Hvor mange timer er du borte totalt med reise å alt ?Gjør meg klar til å snart gå fra jobb... vært en rolig dag I dag
Hehe, neiHehehe ojja da var det ikke så ille hos meg likevel
hehe
Innmari bra!!Var oppdatering for en time siden, sånn ser Dt ut nå
Undomiel har 2234 (11) og Malla har 1748![]()
OjHehe, nei
Bare det året tok jeg rundt 25000 bilder - sikkert mye som kan slettes, men så var det det å sette seg ned med det da
Prøver å være flinkere til å sortere når jeg overfører fra kamera til pc nå da![]()
Haha, såpass ja! Har sittet en del og holdt på med det nå i det siste etter vi fikk ny PC. Kjøpt minne penner og styra masse. Godt å få det gjort!Ett år er ingenting... har fremdeles usorterte bilder fra 2009... :O
Flink til å utsette?
Da fikk du handla mye fintVis vedlegget 131671
Badebalje
Vis vedlegget 131672
And til dusjen
Vis vedlegget 131673
Til å ha såper og leker ol i![]()
Vis vedlegget 131674
Stellebord
Vis vedlegget 131675
4 kurver til stellebordet
Vis vedlegget 131676
Håndkle
Vis vedlegget 131677
Teppe![]()
Vis vedlegget 131678
4x laken
Vis vedlegget 131679
Kles komode
Å så i tillegg madrass å beskyttelse til madrassen![]()
![]()
Nei bekken liker ikke ikea.Fy sørenhatt to helt supre dager med bekkenet.. Å Idag en tur på IKEA.. Å vips der var
Man dårlig igjen gittburde ikke vert lov
![]()
Godt du har funnet sofa, å ja godt med alt som er gjortHar funnet sofaen nå
Ja![]()
nå er vi plutselig kommet langt
![]()
så var godt å ha det gjort
![]()
![]()
Ja det kan jeg tenke meg er irriterendeBah nå er jeg oppgitt.. Brukt hele dagen på å finne bilder og laste opp på japanfoto og når jeg skal logge inn går det ikke.. får bare error.. er det mulig. de har sendt meg nytt passord og alt sånt, men går ikke så er vel noe feil på siden dems. irriterende![]()
Ja alke fikk noe å gjøreEr rolig her i dag jammen![]()
![]()
Brunosten har jo vært ute i hardt vær, og blitt kritisert mye for å inneholde lite av viktig næring +for mye sukker. Så mange som vil ha den ut av barnehagene feks, for "hvorfor skal vi gi barna brunost?".
Helt enig vi får gjøre oppgjørJa, det syns jeg at at "de" begynner å bliEr veldig antihysterisk av meg, jeg da
![]()
Akkurat kommet hjem etter en liten tur på kjøpesenteretFått hentet små ripsene. Gjort lekser med minstaskulle bare finne en ting med i -lyden i seg
![]()
Eldste sitter å skriver på sin oppgave å jeg har støvsuget nede å ryddet av kjøkken benken
Hva driver dere med?![]()
Ja jeg vil heller ha ei slik ei, enn ei som er fisefin. Var litt guttejente selvHehehehar ikke ei fisefin jente jeg hvertfall
hver dag kommer hun hjem å er mer eller mindre grå av sand
haha å hun er blitt en mester i å slite hull i buksene sine
![]()
hoho
Jammen er de søte![]()
Jeg nærmer megVar oppdatering for en time siden, sånn ser Dt ut nå
Undomiel har 2234 (11) og Malla har 1748![]()