Skravletråd

Hehe nei det er sant :p har blitt litt i dag :p men er så gøy :p klarer ikke la være :p
Hehe ^-^ Enig

Men blir litt inn og ut for min del. Litt fordi mannen vil ha oppmerksomhet, litt for strikking, litt for å følge med på det som er på tv (guess what?)

Hehe ^-^ Enig

Men blir litt inn og ut for min del. Litt fordi mannen vil ha oppmerksomhet, litt for strikking, litt for å følge med på det som er på tv (guess what?)
Haha fotball? :p

Jeg er jo alene så blir mye på meg :p barna er sjeldent rundt meg når de leker med vennene :o å mannen jobber jo :p så er mye her inne :p

Når jeg serverer til middag liker jeg best å ha pytt i panne å bacon til :) men siden det bare var meg å barna i dag så hadde jeg sukker på jeg å :p

blir det potet oppå pannekaka? den var ny for meg :P men høres jo godt ut likevel :D

Satser på det :D

Og så har vi Vannmelon ^-^ må bare vente litt - fordøye

ååå jeg vil ha vannmelon også jeg.. men da må den være akkurat passe moden! liker ikke når det blir bløtt rundt steinene.. butikken her har ikke hatt noe fin vannmelon den sommeren her :o

Nja, sluker det hvis det ligger ute ^'^ tror kanskje det var så de skulle holde til kveldskos (og ikke bare sporløst forsvinne ;) )

hihihi! min spiser godteri i stedet :P litt misunnelig på sånne som kan spise hva det nå måtte være og aldri legge på seg 100 g :P (når de er passe i utgangspunktet da, ikke hvis man sliter med å gå opp)

ååå jeg vil ha vannmelon også jeg.. men da må den være akkurat passe moden! liker ikke når det blir bløtt rundt steinene.. butikken her har ikke hatt noe fin vannmelon den sommeren her :o
Har vært heller heldig der - liker heller ikke når den blir for myk eller melete..

Men når den er riktig... yums ;)

Back
Topp