Smør og sukker. Noen ganger sprøstekt bacon. Det er godt det! Og noen ganger blåbærsyltetøyHva har dere på pannekakene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smør og sukker. Noen ganger sprøstekt bacon. Det er godt det! Og noen ganger blåbærsyltetøyHva har dere på pannekakene?
Hehe men det er godt daFiskekaker i brun saus med poteter og gr.sakerSynnøve inspirerte meg hehe
![]()
Legger du vannet i frysenAhh det er deilig
Jeg skal slappe heeeelt av, strikke, druer, isvann, tv, skravle![]()
Men var ikke noe mer spennende enn Donald blad til hanHaha å nei![]()
Når jeg serverer til middag liker jeg best å ha pytt i panne å bacon tilHva har dere på pannekakene?
Åååh herremin så fantastiskBle biff m fløtegratinerte poteter, sopp og aspargesbønner
*sprengmett*
Litt treig I dag - to sek, så fikser jeg bildeDa har det nettopp vert ny oppdatering å![]()
![]()
Neste er halv 11 i kveld![]()
Ikke så treig daLitt treig I dag - to sek, så fikser jeg bilde![]()
Hehehe det var enormt tett dere lå jaAjajaj ! Tipper at i dag er dagen hvor Fride freser forbi![]()
På samme måte er det jo mulig at du tar igjen SynnøveHehehe det var enormt tett dere lå ja![]()
![]()
Ble biff m fløtegratinerte poteter, sopp og aspargesbønner
*sprengmett*
Hehe kansje men tror ikke det skjer i kveldPå samme måte er det jo mulig at du tar igjen Synnøvekanskje?
Bytter om på syltetøy eller bare med sukker (og ironisk nok får jeh vann I munnen av tanken selv om jeg er mett)
Joda, men fortsetter du sånn så vet man ikke hvor det stopper?Hehe kansje men tror ikke det skjer i kveldhun ligger litt lengre forran
![]()