Hehe nei det er santJoda, men fortsetter du sånn så vet man ikke hvor det stopper?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei det er santJoda, men fortsetter du sånn så vet man ikke hvor det stopper?![]()
Hmm...Mannen har gjemt druene - han sa at det var for at de skulle vare lengerNå gleder jeg meg til legge tidskal kose meg med en skive å isvannet mitt
![]()
å sikkert masse annet snop
uff
Legger du vannet i frysen?
HahahahaHmm...Mannen har gjemt druene - han sa at det var for at de skulle vare lenger![]()
Hehehe det er herlig daNei men har vel mer isbiter enn vann så kunne sikkert ha gjort det![]()
Hehe ^-^ EnigHehe nei det er santhar blitt litt i dag
men er så gøy
klarer ikke la være
![]()
Satser på detHahahahafår virkelig håpe han finner de frem til kvelden da
![]()
Haha fotball?Hehe ^-^ Enig
Men blir litt inn og ut for min del. Litt fordi mannen vil ha oppmerksomhet, litt for strikking, litt for å følge med på det som er på tv (guess what?)
Hehe masse godt daSatser på det![]()
Og så har vi Vannmelon ^-^ må bare vente litt - fordøye
Når jeg serverer til middag liker jeg best å ha pytt i panne å bacon tilmen siden det bare var meg å barna i dag så hadde jeg sukker på jeg å
![]()
Sovnet en liten halv time på sofaen![]()
hehe det gjorde litt godt
![]()
nå er det bare en halv time Til minsta skal i seng å
å da blir tven min
lurer på om jeg skal sette på en film å kose meg med
![]()
Hmm...Mannen har gjemt druene - han sa at det var for at de skulle vare lenger![]()
Er jo greit å ha litt å kose seg med når mannen jobber så mye overtid daHaha fotball?
Jeg er jo alene så blir mye på megbarna er sjeldent rundt meg når de leker med vennene
å mannen jobber jo
så er mye her inne
![]()
Hehe ^-^ Enig
Men blir litt inn og ut for min del. Litt fordi mannen vil ha oppmerksomhet, litt for strikking, litt for å følge med på det som er på tv (guess what?)
Nja, sluker det hvis det ligger ute ^'^ tror kanskje det var så de skulle holde til kveldskos (og ikke bare sporløst forsvinneda hadde jeg blitt sur hehehar allerede spist en stor klase
![]()
Satser på det
Og så har vi Vannmelon ^-^ må bare vente litt - fordøye
Nja, sluker det hvis det ligger ute ^'^ tror kanskje det var så de skulle holde til kveldskos (og ikke bare sporløst forsvinne)
Har vært heller heldig der - liker heller ikke når den blir for myk eller melete..ååå jeg vil ha vannmelon også jeg.. men da må den være akkurat passe moden! liker ikke når det blir bløtt rundt steinene.. butikken her har ikke hatt noe fin vannmelon den sommeren her![]()