Takk<3 ja det er det, og vi får besøk av en annen søster av han som vi ser mye sjeldnereJa vi får håpe du får en bedre dag I morgennye ark og fargestifter
klem
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk<3 ja det er det, og vi får besøk av en annen søster av han som vi ser mye sjeldnereJa vi får håpe du får en bedre dag I morgennye ark og fargestifter
klem
![]()
Hehe ja det blir detMed tanke på at jg såvidt klarte 1500 i juli blir det litt av en utfordring ^-^
Du er ikke langt unna du da![]()
så det er jeg sikker på at du klarer
![]()
Ja det gjør det virkeligHehe går unna dette![]()
For en jævla drittdag det her har vært, og den slutta ikke bedre enn den begynte heller. Møkk. Håper på en bedre i morgen![]()
Skrev litt på skjult. Ja det håper jeg virkelig. Hormonene gjør sikkert alle følelsene sterkere og. Slitsomt med sånne dager, godt det ikke er mange av demÅh neihva har sjedd i kveld
![]()
Håper virkelig du får en bedre dag i morgen
Ja! Synes det jeg ogSynes de kunne oppdatert den listen litt oftere!
Haha ja jeg åSynes de kunne oppdatert den listen litt oftere!
Uff de hormonene gjør ikle ting lettere neiSkrev litt på skjult. Ja det håper jeg virkelig. Hormonene gjør sikkert alle følelsene sterkere og. Slitsomt med sånne dager, godt det ikke er mange av dem![]()
Takk<3Æsj så kjedelig :/ Håper i morgen blir mye bedre![]()
Det fjør jeg åÆsj jeg lurer på hvor mange jeg egentlig har![]()
Enda jeg har ikke merket så mye til det, men kanskje andre merker det på megUff de hormonene gjør ikle ting lettere neidet skal være sikkert å vist
![]()
Det fjør jeg åmen det lurer jeg ofte på
![]()
Hehe samme med megJeg begynte å strikke på en ny oppskrift, gøyMen nå er det nesten helt mørkt her så det går ikke an å fortsette
![]()
Jeg merker det på meg hvertfallEnda jeg har ikke merket så mye til det, men kanskje andre merker det på meg![]()
Hehe jaJeg ogsåSyns egentlig det burde oppdatert av seg selv hele tiden så hvis man skrev ett innlegg så økte det på listen også
![]()
Hehe samme med megbare her var det en tegning men øynene ville ikke mere å sambo skrudde av lyset for film
![]()