Haha, ja da tror jeg du har en sikker vinner med gårdJa sant, tror det blir stasHan er går rundt og sier møøøø og iiiiiiihihehehehe (hest) om dagen hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja da tror jeg du har en sikker vinner med gårdJa sant, tror det blir stasHan er går rundt og sier møøøø og iiiiiiihihehehehe (hest) om dagen hehe..
Hehe ja han guttungen er jo så nydeligDen er jo litt søt![]()
"But i wipe my own ass!"
Hehe ja jeg skjønner det herJepp, her er det damer med ambisjoner om å komme høyt opp på skravlelista![]()
Har også på big daddy![]()
Det skjønner jeg, er slik her å når jeg er aleneHer har sambo reist til en kamerat, gidder ikke lage noe store greier bare til meg, men er sulten. hmmmmmm...
Ja voldsomt og det! Går ikke inn på skravletråden med mindre jeg har god tid, for det blir så mye å leseDet er helt sylt så mye det har blir skravlet her i dag ja![]()
Nei - de er ikke detHehe ja han guttungen er jo så nydeligikke så liten lenger nå da
![]()
Indisk smørkyllingHva var det du skulle ha da?
Åh det er snadder daJa det er vel noe av det kjedeligeste som finnes, vente på at ting skal koke. Ble enchilada, skal rulle dem nå og så inn I ovnen får vel kutte litt salat å vel
Skal du ha da?
Uff det er kjedelig det der :/ å lage mat bare til seg selvHer har sambo reist til en kamerat, gidder ikke lage noe store greier bare til meg, men er sulten. hmmmmmm...
Det hadde jeg p gjortJa voldsomt og det! Går ikke inn på skravletråden med mindre jeg har god tid, for det blir så mye å lesehehe. Men nå var det enormt så da hoppa jeg
![]()
Indisk smørkylling![]()
Hehe ja han guttungen er jo så nydeligikke så liten lenger nå da
![]()
En må hoppe, hvis man er borte herfra mer en en liten stundDet hadde jeg p gjort![]()
Nei - de er ikke detgikk litt tid før jeg fikk med meg at det er tvillinger (og at de har eget show på Disneychannel )
Hehe ikke santNei - de er ikke detgikk litt tid før jeg fikk med meg at det er tvillinger (og at de har eget show på Disneychannel )