Åååh neivaskemaskin har klikkaHåper bare det er en liten dings i filteret eller noe. Får få samboeren til å se på det, men det blir vel ikke før i morgen, tror han kommer sent hjem.. Nå har den stoppa midt i en vask.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh neivaskemaskin har klikkaHåper bare det er en liten dings i filteret eller noe. Får få samboeren til å se på det, men det blir vel ikke før i morgen, tror han kommer sent hjem.. Nå har den stoppa midt i en vask.
Da er det ikke bare bare neiJa øya mine begynte å bli litt kokko av å prøve å se hva jeg strikkaHar satt bort stålampa siden lillegutt driver og styrer sånn med den så orker ikke ha den fremme
Har bare lys over stuebordet nå og det er litt langt unna
![]()
Åååh neihåper det bare er noe rusk ja å at han klarer å fikse den
![]()
Ja man blir jammen detJaa håper detGanske avhengig av den maskinen gitt
![]()
Da er det ikke bare bare neilitt greit å se hva man gjør
![]()
Hehe ja den ser jegHehe, jaMen morsom oppskrift! og strikkes på pinne 4 så det går litt raskere enn de sokkene jeg har strikket nå for det var på pinne 2,5 så det går så treeeeegt
![]()
Ååååh de der er så nydeligeDenne har jeg begynt på, i lys lilla(lånt bildet)
![]()
Ååååh de der er så nydelige![]()
![]()
Det er jammen jeg åUrk tror egentlig det snart er sovetid her altså :/ Trøtt i dag gitt..
Du får lage en rosa etterpåEtter jeg begynte på den har jeg mest lyst på den i rosa haha..Men nå får jeg gjøre den ferdig, har jo kjøpt inn garn og startet på den og greier
![]()
Du får lage en rosa etterpåså har du to
det ville jeg ha gjort vis jeg hadde kunnet
![]()
Hehe blir fort sånnHar fast and the furious 2 på, men ser ikke på egentlig.. hehe..
Det er jammen jeg åmen må se ferdig denne filmen først
![]()