Skravletråd

Jeg er så borte vekk for tida, samboeren min fortalte at i morges kom han inn på soverommet og hentet noe, jeg våknet og så på ham og så la jeg meg igjen. Jeg husker det ikke!

:o
Heh, been there, done that

Husker også jeg hadde blitt så sur på moren min en gang, fordi hun hadde reist til USA uten å si hadet. Viste seg at hun hadde det, vi hadde til og med utvekslet noen ord (faren min fikk det med seg) - husket ikke noe av d et :O

God morgen :)
Siste par dagene har gått i tur i strålende vær og besøk hit og dit :) i dag blir intet unntak, men med bonus av å skulle pakke og fylle bilen så vi er klare til å kjøre etterpå - kjører vel natt denne gangen og :)

Planen er frokost med Espaboller !! :D

Hva skal dere i dag?

Heh, been there, done that

Husker også jeg hadde blitt så sur på moren min en gang, fordi hun hadde reist til USA uten å si hadet. Viste seg at hun hadde det, vi hadde til og med utvekslet noen ord (faren min fikk det med seg) - husket ikke noe av d et :O
rart, hjernen bare skrur seg av :p !

Vi har også det om lørdager vanligvis:D:D
Hva er det aller beste da?

ALLER beste.. oi oi.. Baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter, grønnsaker og ovnstekte tomater kanskje.. Ellers biff og schezuan kylling er kanskje noe av det aller beste jeg vet, men taco er topp 5 hehe! Hva med deg? fiskeboller??

Hei alle sammen :) ble visst en BV pause på meg i påska :P mye som skjedde og dårlig nett ;)
Vi fikk bodd tre dager på hytta vår! Ikke ferdig enda, men går an å bo der :D

Håper dere har hatt en fin påske :D

Jeg er så borte vekk for tida, samboeren min fortalte at i morges kom han inn på soverommet og hentet noe, jeg våknet og så på ham og så la jeg meg igjen. Jeg husker det ikke!

:eek:

Veldig trøtt?

God morgen :)
Siste par dagene har gått i tur i strålende vær og besøk hit og dit :) i dag blir intet unntak, men med bonus av å skulle pakke og fylle bilen så vi er klare til å kjøre etterpå - kjører vel natt denne gangen og :)

Planen er frokost med Espaboller !! :D

Hva skal dere i dag?

Hei hå! Reiser i natt ja? Høres ut som dere har reist til riktig sted da for her er det bare grått dritvær hehe
Espaboller er supergodt :D Kose dere!

Vi ser på doktor proktor :P

Hei alle sammen :) ble visst en BV pause på meg i påska :P mye som skjedde og dårlig nett ;)

Så deilig da! Det er skritt i riktig retning det!!

Høres ut som dere har hatt en fin påske? :)

Hei alle sammen :) ble visst en BV pause på meg i påska :p mye som skjedde og dårlig nett ;)

Hei hå, så kjekt da! Må være gøy :D Skal i dag da?

Har deres små badetøy? Eller bare badebleie?

Vi bruker badebleier. Kjøpte en pakke for babysvømming og føle vi måtte bruke den opp. Vurderer badebukse neste kurs

Dere da?

Har ikke vært å svømt med henne ennå :/ Men har lyst å gjøre det snart. Litt usikker på om vi har badebleie som passer, det fulgte vel kanskje med noe i noen av de der babypakkene..? Lurer på det. Men har ikke kjøpt badedrakt eller noe sånt.. Lillegutt har uv-drakt og prøvde den på henne og den passa :P men den må han vel nesten ha selv hehe

Ja, stor stas :D

I dag er det den O store klesvaskdagen :p

Hva gjør dere? Fint vær?

Ser på film :P nei det er skikkelig dritvær hehe

Kan jeg tenke meg ja!! blir alltid sånn når man har vært borte

Back
Topp