Ja, skal ikke klageHerlig !!!![]()
Heldigvis er han så liten ennå at det ikke er fullt kaos om han bæsjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, skal ikke klageHerlig !!!![]()
Heh, been there, done thatJeg er så borte vekk for tida, samboeren min fortalte at i morges kom han inn på soverommet og hentet noe, jeg våknet og så på ham og så la jeg meg igjen. Jeg husker det ikke!
![]()
rart, hjernen bare skrur seg avHeh, been there, done that
Husker også jeg hadde blitt så sur på moren min en gang, fordi hun hadde reist til USA uten å si hadet. Viste seg at hun hadde det, vi hadde til og med utvekslet noen ord (faren min fikk det med seg) - husket ikke noe av d et :O
Det går jo an ja![]()
Ohhhhhh kose dere!! Sååå herlig.. her er det grått og regnHer kom vi ned til 21grader i dag![]()
Vi har også det om lørdager vanligvis
Hva er det aller beste da?
Jeg er så borte vekk for tida, samboeren min fortalte at i morges kom han inn på soverommet og hentet noe, jeg våknet og så på ham og så la jeg meg igjen. Jeg husker det ikke!
![]()
God morgen
Siste par dagene har gått i tur i strålende vær og besøk hit og diti dag blir intet unntak, men med bonus av å skulle pakke og fylle bilen så vi er klare til å kjøre etterpå - kjører vel natt denne gangen og
Planen er frokost med Espaboller !!
Hva skal dere i dag?
Så deilig da! Det er skritt i riktig retning det!!Hei alle sammenble visst en BV pause på meg i påska
mye som skjedde og dårlig nett
![]()
Vi fikk bodd tre dager på hytta vår! Ikke ferdig enda, men går an å bo der
Håper dere har hatt en fin påske![]()
Hei alle sammenble visst en BV pause på meg i påska
mye som skjedde og dårlig nett
Vi fikk bodd tre dager på hytta vår! Ikke ferdig enda, men går an å bo der
Håper dere har hatt en fin påske![]()
Vi bruker badebleier. Kjøpte en pakke for babysvømming og føle vi måtte bruke den opp. Vurderer badebukse neste kursHar deres små badetøy? Eller bare badebleie?
Ja, kjempegøySå deilig da! Det er skritt i riktig retning det!!
Høres ut som dere har hatt en fin påske?![]()
Ja, stor stasHei hå, så kjekt da! Må være gøySkal i dag da?
jaVeldig trøtt?
Vi bruker badebleier. Kjøpte en pakke for babysvømming og føle vi måtte bruke den opp. Vurderer badebukse neste kurs
Dere da?
Ja, stor stas
I dag er det den O store klesvaskdagen
Hva gjør dere? Fint vær?