Hihi det skjønner jegBlir sinsykt sulten av den pinnekjøtt lukten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi det skjønner jegBlir sinsykt sulten av den pinnekjøtt lukten![]()
ohh taco er Nice. Vi har jo vanligvis det på lørdager også.Hihi det skjønner jegvi skal ha taco
gutta er å handler
Her også , men vi skal jo reisei morgen er det meldt skikkelig regnvær :/
Jo men kanskje tilsette noe smak etterhvert. Hm hmOkei.Havregrøt er godt det
![]()
Taco hver lørdagohh taco er Nice. Vi har jo vanligvis det på lørdager også.
Er det favorittmiddagen?
Så stasHer også , men vi skal jo reise![]()
Ser den. Er ikke lett det med cøliaki... Har det ikke, men kunne visst utvikle seg :O har så lite lyst til at det skal skje :/hehe jaja er kanskje ikke så dumt
Ja, er jo det greieste det. De er gode, er bare de glutenfrie som smaker høgg
Varierer. ikke alltid jeg gidder![]()
Glemte jo helt av å nevne at mens vi var borte kom det ikke mindre enn 4!!bæsjebleierhehe det hadde jo bare vært bra .
God morgen alleHåper dere har sovet godt!
Her ble det en veldig grei natt. Han la seg 20, men våknet hver time til vi la oss litt over 12. Da fikk han flaske, sov videre til 5, så 8. La og koseprata i sengen til litt over 9
Nå har vi stått opp, ingen andre er våkne![]()
Det går jo an jaJo men kanskje tilsette noe smak etterhvert. Hm hm![]()
Vi har også det om lørdager vanligvisTaco hver lørdag
Synes det er veeeldig godt, blir aldri lei og ungene elsker detmen er vel ikke aller beste jeg vet hehe
Stemmer det gjorde viSå stasreiser rett fra hytta? God tur!!
Ser den. Er ikke lett det med cøliaki... Har det ikke, men kunne visst utvikle seg :O har så lite lyst til at det skal skje :/
Herlig !!!Glemte jo helt av å nevne at mens vi var borte kom det ikke mindre enn 4!!bæsjebleier
Ikke rart gutten vår fornøyd når vi kom tilbake![]()
Ved blodprøve. Slo ikke ut på cøliaki, men var positiv på noe annet som hun mente kunne bety at jeg kanskje ville utvikle detHvordan fikk du vite det kunne utvikle seg?