JeeiiJo men kryper litt oppover ser jegNå er det -5,3
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeeiiJo men kryper litt oppover ser jegNå er det -5,3
![]()
Takk det sammeEr du i form igjen?
Vi har 3 mnd kontroll i dag!
God morgen! Har dere sovet godt og hva skal dere i dag?
Pussig samme her. Vært små dårlig i 2 dager nå, men kun kastet opp 2 ganger på disse dagene...i går gikk jeg meg en lang kveldstur helt alene...mulig det som var mirakelkuren herHei på derejeg har sovet overraskende godt, til at jeg la meg med 39 i feber i går. Kasta opp rett før jeg la meg og, men tror ikke jeg har omgangssyken. Føler meg iallfall bedre i dag enn i går, så håper det går fort over
![]()
Det er denLige mådehåper formen er bedre
![]()
Oi, så lang! Ikke rart hun veier over 7 kgHaha 3 mnd og 12 dager, hun var 7570g og 65 cm! Bolla mi![]()
Så rart! Det kom utrolig plutselig, og bare bygde seg opp til kvelden her. Da jeg svelget paracet før leggetid så tror jeg den trigga brekningsrefleksen eller noe. Men har ingen matlyst heller da. Så bra du er frisk igjenPussig samme her. Vært små dårlig i 2 dager nå, men kun kastet opp 2 ganger på disse dagene...i går gikk jeg meg en lang kveldstur helt alene...mulig det som var mirakelkuren herhaha..Våknet i alle fall helt fin i dag
![]()
huff, håper du snart er helt pigg. Kjedelig om mini får det. Her har det kun vært meg.Så rart! Det kom utrolig plutselig, og bare bygde seg opp til kvelden her. Da jeg svelget paracet før leggetid så tror jeg den trigga brekningsrefleksen eller noe. Men har ingen matlyst heller da. Så bra du er frisk igjenjeg er mye bedre enn i går, men tror mini har fått litt og:-/
Oi, så lang! Ikke rart hun veier over 7 kghvor lang var hun ved fødsel?
ooohh så herlig!!Haha 3 mnd og 12 dager, hun var 7570g og 65 cm! Bolla mi![]()
Ikke sikkert det blir noe smokkejente neimin fikk og tok smokk da han bare var timer gammel.. (Fikk av de på nyfødtintensiven).
Blir man ikke veldig syk av det? For det er ikke SÅ ille, bare feber, verking i kroppen og slapp. Og lite matlyst. Håper hun ikke får det ille![]()
Gikk veldig braJa heldigvis!
ikke kastet opp siden i går.
Hvordan gikk det?
så bra. du har fløteGikk veldig brahun er 3 mnd og 12 dager, veier 7570g og er 65 cm. Stor og fin
![]()
Ja håper det, er fortsatt veldig redusert. Hun hadde 38,6 nå i stahuff, håper du snart er helt pigg. Kjedelig om mini får det. Her har det kun vært meg.
Dårlig matlyst her og, men i dag har jeg spist ok og beholdt.
Har ikke tid til å være syk![]()
Snartooohh så herlig!!
her er det 25 feb![]()
Tusen takkNei håper ikke detGod bedring til begge to!
![]()
Hehe ja det virker sånnså bra. du har fløte![]()