Skravletråd

God morgen! Har dere sovet godt og hva skal dere i dag?

Siden jeg var helt fin i natt og i morges så reiste vi på svømming:):)
Tror ikke det kan ha vært omgangssyka...i såfall en mild grad...for kun kastet opp 2 ganger...vært mest sliten egentlig.

Hei på dere:) jeg har sovet overraskende godt, til at jeg la meg med 39 i feber i går. Kasta opp rett før jeg la meg og, men tror ikke jeg har omgangssyken. Føler meg iallfall bedre i dag enn i går, så håper det går fort over:)
Pussig samme her. Vært små dårlig i 2 dager nå, men kun kastet opp 2 ganger på disse dagene...i går gikk jeg meg en lang kveldstur helt alene...mulig det som var mirakelkuren her:P haha..Våknet i alle fall helt fin i dag:)

Pussig samme her. Vært små dårlig i 2 dager nå, men kun kastet opp 2 ganger på disse dagene...i går gikk jeg meg en lang kveldstur helt alene...mulig det som var mirakelkuren her:P haha..Våknet i alle fall helt fin i dag:)
Så rart! Det kom utrolig plutselig, og bare bygde seg opp til kvelden her. Da jeg svelget paracet før leggetid så tror jeg den trigga brekningsrefleksen eller noe. Men har ingen matlyst heller da. Så bra du er frisk igjen:) jeg er mye bedre enn i går, men tror mini har fått litt og:-/

Så rart! Det kom utrolig plutselig, og bare bygde seg opp til kvelden her. Da jeg svelget paracet før leggetid så tror jeg den trigga brekningsrefleksen eller noe. Men har ingen matlyst heller da. Så bra du er frisk igjen:) jeg er mye bedre enn i går, men tror mini har fått litt og:-/
huff, håper du snart er helt pigg. Kjedelig om mini får det. Her har det kun vært meg.

Dårlig matlyst her og, men i dag har jeg spist ok og beholdt.
Har ikke tid til å være syk:p

Oi, så lang! Ikke rart hun veier over 7 kg :D hvor lang var hun ved fødsel?

Ja hvor lang var din? Hun var 3900g og 53cm så hun har vokst kjempemasse :D litt over gjennomsnitt men hs var kjempefornøyd :) og hun var visst også veldig sterk i kroppen :D

Ikke sikkert det blir noe smokkejente nei ;) min fikk og tok smokk da han bare var timer gammel.. (Fikk av de på nyfødtintensiven).

Syns det hadde vært greit med smokk men vil hun ikke ha så :P

huff, håper du snart er helt pigg. Kjedelig om mini får det. Her har det kun vært meg.

Dårlig matlyst her og, men i dag har jeg spist ok og beholdt.
Har ikke tid til å være syk:p
Ja håper det, er fortsatt veldig redusert. Hun hadde 38,6 nå i sta:( men virker ikke særlig plaga foreløpig, og sover ute i vogna nå. Syns hun kjentes varm ut i natt, men ikke i dag tidlig så tenkte det var jeg som var varm bare.
Bra du har beholdt maten:) jeg spiste frokost, men ikke noe særlig etter det, og det hjelper jo ikke.
Nei har ikke tid til å være syk!!

Back
Topp