Ja, blir nok mest smaksprøver til å begynne med... Spent på om hun er like matglad som søsteren.. Der glei alt nedgått over nå da....
![]()
Hehe blir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, blir nok mest smaksprøver til å begynne med... Spent på om hun er like matglad som søsteren.. Der glei alt nedgått over nå da....
![]()
Kjøpte første klærne i 74 idag, begynner å vokse utav 68![]()
Hjemme da? Blir nok koselig! Vi skal også være hjemme så antallet begrenser seg selvKun nærmeste familie pluss mitt søskenbarn som er fadder som blir invitert. Blir 15 stkserverer sodd og kaffe og kaker
gjør det enkelt
![]()
Nei.. Er litt merkeligÅåneibedre nå?
Åå stakarGod kveld hihi
Kastet opp 2 ganger i dag![]()
God kveld hihi
Kastet opp 2 ganger i dag![]()
Hjemme hos svigermor og svigerfar, de har plass til alle rundt ett bordHjemme da? Blir nok koselig! Vi skal også være hjemme så antallet begrenser seg selvhadde så mange sist, orker ikke det igjen.. Men blir vel minst 25 kanskje.. Hadde dobbelt sist
![]()
Stakkar litenNei.. Er litt merkeligmannen skal gå en liten tur med han nå. Virker som han har vondt i tissen (!!??)
Hihi vet du hvor stor hun er?
Kjøpte en ullbody i 70 i dag, 60 begynner å bli lite![]()
Misunner ho som bare denMinner for livetmen litt lenge for mamma'n kanskje?
![]()
Spying er ikke noe særlig neiÅå stakar![]()

Tjaaa, ikke pigg...men kunne vært verre og veldig glad jeg ikke er det.dårlig form også?
Takk det sammeØnsker alle en strålende dag![]()
Hjemme hos svigermor og svigerfar, de har plass til alle rundt ett bord
Vi tenkte enten "alle" = leie av lokale, bestilling av mat og stress eller de nærmeste og mer avslappeter ikke så god på å være vertinne jeg
Koselig for dere å ha det hjemmedåp eller navnefest?
Nei håper ikke det..Stakkar litenhåper det ikke er noe alvorlig. Så fælt når dyr har det vondt
![]()
På fredag på 3mnd kontroll var hun 7350g og 62,5cm![]()
Hei på derejeg har sovet overraskende godt, til at jeg la meg med 39 i feber i går. Kasta opp rett før jeg la meg og, men tror ikke jeg har omgangssyken. Føler meg iallfall bedre i dag enn i går, så håper det går fort over
![]()