Skravletråd

Kun nærmeste familie pluss mitt søskenbarn som er fadder som blir invitert. Blir 15 stk :D serverer sodd og kaffe og kaker :) gjør det enkelt :P
Hjemme da? Blir nok koselig! Vi skal også være hjemme så antallet begrenser seg selv :) hadde så mange sist, orker ikke det igjen.. Men blir vel minst 25 kanskje.. Hadde dobbelt sist :P

Hjemme da? Blir nok koselig! Vi skal også være hjemme så antallet begrenser seg selv :) hadde så mange sist, orker ikke det igjen.. Men blir vel minst 25 kanskje.. Hadde dobbelt sist :P
Hjemme hos svigermor og svigerfar, de har plass til alle rundt ett bord ;)
Vi tenkte enten "alle" = leie av lokale, bestilling av mat og stress eller de nærmeste og mer avslappet :D er ikke så god på å være vertinne jeg :P

Koselig for dere å ha det hjemme :) dåp eller navnefest?

Hjemme hos svigermor og svigerfar, de har plass til alle rundt ett bord ;)
Vi tenkte enten "alle" = leie av lokale, bestilling av mat og stress eller de nærmeste og mer avslappet :D er ikke så god på å være vertinne jeg :p

Koselig for dere å ha det hjemme :) dåp eller navnefest?

Så praktisk :D Vi har plass til 10 rundt bordet så vi må nok låne et bord :) Har heldigvis stor stue :) Vi var jo nærmere 20 i helgen og det gikk fint det. Vi blir i alle fall 5 ekstra i dåpen men det er jo ikke mer enn vi pleier å ha i bursdagene til ungene.. Det er ikke alle som sitter på rumpa hele tiden så det pleier å gå kjempefint og vi har stor sofa med bord til så folk kan også sitte der. Går fint! Orker ikke leie lokale igjen selv om det var kjempehyggelig sist altså :) Med storebror var vi hjemme hos svigers, men da bodde vi i liten leilighet :)

Vi skal også ha dåp ja :)

God morgen! Har dere sovet godt og hva skal dere i dag?

Hei på dere:) jeg har sovet overraskende godt, til at jeg la meg med 39 i feber i går. Kasta opp rett før jeg la meg og, men tror ikke jeg har omgangssyken. Føler meg iallfall bedre i dag enn i går, så håper det går fort over:)

Hei på dere:) jeg har sovet overraskende godt, til at jeg la meg med 39 i feber i går. Kasta opp rett før jeg la meg og, men tror ikke jeg har omgangssyken. Føler meg iallfall bedre i dag enn i går, så håper det går fort over:)

Hei! Uff stakar, håper du blir kjapt bra igjen :) Får du litt hjelp med ungene?

Back
Topp