De får sikkert stor glede av hverandre etterhvert <3
Ja det håper jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De får sikkert stor glede av hverandre etterhvert <3
Har sendt deg pmSant![]()
God morgenGod morgen og god torsdag alle sammen![]()
Eneste dagen denne uken hvor jeg har null planer - rydde hvis plutt tillater det kanskje
Han våknet og fikk mat for en time siden, siden har jeg bare vært våken. Tipper jeg sovnet 5 min før han skal ha påfyll![]()
Hehe, det er rart hvordan man kan vente på dem av og til. Satse på at det er bedring, jaGod morgengodt å ha en hviledag da.
Det hadde vel vært typisk. Nå har jenta her sovet til 5. De siste dagene har hun vært våken min vær 3 t. Så dt uvant så jeg lå bare å ventetkanskje det er bløtt bedring i magen hennes
![]()
God morgenGod morgen og god torsdag alle sammen![]()
Eneste dagen denne uken hvor jeg har null planer - rydde hvis plutt tillater det kanskje
Han våknet og fikk mat for en time siden, siden har jeg bare vært våken. Tipper jeg sovnet 5 min før han skal ha påfyll![]()
Et litt koselig det ogGod morgenher har vesla nettopp spist litt og ligger bare og koser
Det er så herlige med lille blidfisEt litt koselig det oger noe helt eget når de smiler til deg på morgenkvisten *smelt*
Fremdeles ikke sovnet - ligger vel bare å venter på ham, nå![]()
Mulig det - får prøve å sove litt, siden han ikke viser tegn til å våkneDet er så herlige med lille blidfissnakker og smiler
![]()
Er så typisk at man blir liggende sånn og vente. Skal sove litt lenger i dag sikkert han da![]()
Mulig det - får prøve å sove litt, siden han ikke viser tegn til å våkneDet er så herlige med lille blidfissnakker og smiler
![]()
Er så typisk at man blir liggende sånn og vente. Skal sove litt lenger i dag sikkert han da![]()
Hihi. Du får prøve på detMulig det - får prøve å sove litt, siden han ikke viser tegn til å våkne![]()
Hehe. Slår aldri feilOg som forventet, bare minutter etter hører jeg klarte smattelyder fra den lille kroppen![]()
Åååå, herligHer soves det! Sovna 21.30, mat 2.45, og sover enda!dette kan mor like
![]()
Jeg våkna da det smalt til i spinkelsenga.. Bæsj gjennom bleie og klær..Og som forventet, bare minutter etter hører jeg klarte smattelyder fra den lille kroppen![]()
hihi cool. hva syns han?Så stilig - har sendt linken videre til mannen med (ikke fult så) subtile hint![]()
Ohh gøy...var hadde du bestilt. vinterdress?