Skravletråd

God morgen og god torsdag alle sammen :)

Eneste dagen denne uken hvor jeg har null planer - rydde hvis plutt tillater det kanskje :P

Han våknet og fikk mat for en time siden, siden har jeg bare vært våken. Tipper jeg sovnet 5 min før han skal ha påfyll :P

Tenker ellers å legge inn en update, nå som en tredjedel av mnd er over - man merker at det ikke er noen mål når vi ikke har noen innenfor topp 20:P

Vedlegg

• 1455164543575.jpg
    1455164543575.jpg
    60,5 KB · Visninger: 6
  • 1455164551918.jpg
    1455164551918.jpg
    63,4 KB · Visninger: 6
  • 1455164560850.jpg
    1455164560850.jpg
    60 KB · Visninger: 6
  • 1455164569575.jpg
    1455164569575.jpg
    59,5 KB · Visninger: 6

Eneste dagen denne uken hvor jeg har null planer - rydde hvis plutt tillater det kanskje :P

Han våknet og fikk mat for en time siden, siden har jeg bare vært våken. Tipper jeg sovnet 5 min før han skal ha påfyll :P
God morgen :) godt å ha en hviledag da.
Det hadde vel vært typisk. Nå har jenta her sovet til 5. De siste dagene har hun vært våken min vær 3 t. Så dt uvant så jeg lå bare å ventet :D kanskje det er bløtt bedring i magen hennes:)

God morgen :) godt å ha en hviledag da.
Det hadde vel vært typisk. Nå har jenta her sovet til 5. De siste dagene har hun vært våken min vær 3 t. Så dt uvant så jeg lå bare å ventet :D kanskje det er bløtt bedring i magen hennes:)
Hehe, det er rart hvordan man kan vente på dem av og til. Satse på at det er bedring, ja :)

Her fikk han mer enn nok ila dagen i går og hver gang han spiste, gulpet ha det rett opp igjen - fikk derfor ikke mme for vi la oss (tenkte jeg skulle unngå å utsette Sengen for det unødvendig) og våknet etter 4t. ellers sover han gjerne 6-7 timer før han våkner igjen

God morgen :) her har vesla nettopp spist litt og ligger bare og koser

God morgen :) her har vesla nettopp spist litt og ligger bare og koser
Et litt koselig det og :) er noe helt eget når de smiler til deg på morgenkvisten *smelt*
Fremdeles ikke sovnet - ligger vel bare å venter på ham, nå :P

Et litt koselig det og :) er noe helt eget når de smiler til deg på morgenkvisten *smelt*
Fremdeles ikke sovnet - ligger vel bare å venter på ham, nå :P
Det er så herlige med lille blidfis :) snakker og smiler:)
Er så typisk at man blir liggende sånn og vente. Skal sove litt lenger i dag sikkert han da;)

Er så typisk at man blir liggende sånn og vente. Skal sove litt lenger i dag sikkert han da;)
Mulig det - får prøve å sove litt, siden han ikke viser tegn til å våkne :P

Mulig det - får prøve å sove litt, siden han ikke viser tegn til å våkne :P

Og som forventet, bare minutter etter hører jeg klarte smattelyder fra den lille kroppen :P

God morgen på dere!;)
Her sovna snuppa 21.00 i går og så til 03.30 for pupp, deretter til 05.30 for pupp og videre til 08.00:)Nå har hun nettop sovna igjen i vugga si i stuen<3

Back
Topp