Ja det gjorde jo detHaha så morsomt! Følger med på november skravletråden vet du
Så kjempegodt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjorde jo detHaha så morsomt! Følger med på november skravletråden vet du
Så kjempegodt ut![]()
Hehe, den var svæærda får du lage den mega-ovnspannekakenMen stemmer fortsatt på pizza
![]()
Hehe, den var svæærsikkert god
![]()
Han som skulle komme hjem i 12 tiden i dag og avlaste litt har fremdeles ikke dukka opp.. Skulle bare ditt og datt førstser ut som om han kjøper seg ny bil faktisk :O
hehe ja. vanskelig å planlegge det derSamme skjedde herhadde tima så bra ift dupping, men lille hadde giga bæsjebleie og ble dermed våken hele frisørtimen
![]()
Ja han har kommet hjem. Kjøpt splitterny skoda superb :O :O får den i april/maiTror jeg må prøve en dag![]()
Hehe har han kommet hjem? Ny bil? Virkelig?![]()
Heldigvis en salong full av småbarnsmødrehehe ja. vanskelig å planlegge det der![]()
Hva var i?pakken fra babyshop kom i dag hihi![]()
ja hihi. tok ettervekst og klippet tuppene så ikke noe vågaltHeldigvis en salong full av småbarnsmødre
Ble du fornøyd med håret?
regndress og Converse til snuppaHva var i?![]()
Syns det er så godt å være hos frisøren jegja hihi. tok ettervekst og klippet tuppene så ikke noe vågalt![]()
samme her så herligSyns det er så godt å være hos frisøren jegeeeelsker hodebunnsmassasje <3
Hihi, converseregndress og Converse til snuppa![]()
Tenkte akkurat på det og skulle spørre deg om du var inne igjen! Hmm jeg fikk aldri svar når jeg purra på henne så nå purra jeg igjenJa det gjorde jo detHørt noe mer fra hun på nov-gruppa på fb forresten?
Jeg har også fått hentemeldingpakken fra babyshop kom i dag hihi![]()
Takk så snill du erTenkte akkurat på det og skulle spørre deg om du var inne igjen! Hmm jeg fikk aldri svar når jeg purra på henne så nå purra jeg igjen![]()
Hehe lyst på en til snart?Ja han har kommet hjem. Kjøpt splitterny skoda superb :O :O får den i april/maifikk innbytte på BMW'en. Tror det er en som planlegger barnestol nr 2
![]()
![]()
Takk så snill du er![]()
Det har ikke bekkenet mitt for å si det sånnHehe lyst på en til snart?![]()
Ja, fikk beskjed om at de ikke trenger å smøres med mindre det er veldig tørt /utslettSå bra!! Ikke noe tørr her, så da bruker jeg ikke krem enda tror jeg![]()
Åå, for et fint kurskanskje sjekke ut om det finnes noe lignende her.
Koselig med snø, men har vært mildt noen dager, så det er skikkelig glatt![]()