Skravletråd

Da var 2 maskiner vasket og hengt opp, sommer klær ryddet bort og vinter klær finni fram og hengt på plass:) lunsjen spist:) middagen står på til kok :) å høyre hofte og lår har tatt kvelden:( noen som vet hvor jeg får kjøpt nye???
Åhh kjedelig med hofte og lår:( Håpe det går seg til...Hva til middag:)?

Jobber 7,5 timer i uka fordelt på to dager. Så det er ikke mye. Men det er egentlig nok, kjenner jeg :O
Blitt litt bedre nå da. Sliten, men har liksom kvikna til litt i hvert fall. Men formiddagen idag gikk veldig greit merka jeg :p
Okei:) hihi. Ka prosent blir det da:)?

Godt du ikke jobber mer enn evne og hva kroppen tilsier:)
Her er det 50%

Noe annet spennende på tv i kveld??:) Skal se the whispers, men det er jo ikke før 22.30:P

Hehe ja ser den:)
Hva type serier liker du:)?
Ser det meste - kanskje litt for ukritisk til tider :P

Men ser oss igjennom Vikings, skal ila september se oss igjennom Game of Thrones (ikke sett ennå), en og annen episode av Bones når jeg får tid >< mangler ikke alternativer akkurat.

Hvilken type ser du?

Ser det meste - kanskje litt for ukritisk til tider :p

Men ser oss igjennom Vikings, skal ila september se oss igjennom Game of Thrones (ikke sett ennå), en og annen episode av Bones når jeg får tid >< mangler ikke alternativer akkurat.

Hvilken type ser du?

Hihi ok;)

Type overnaturlig eller eventyraktig.

Once upon a time...the whispers etc.

Er jo litt å velge av der da ^-^

Fikk plutselig lyst å se X-files igjen ^-^ (som om jeg ikke har lang nok liste :P)

X files har jeg aldri sett :P jeg ble sendt i seng mens søsteren min fikk se, nesten litt traumatisk haha! :P :P

Har flaks - er opphold akkurat o tide til at jeg skal av toget og til badehallen ^-^

Får se om det blir svømming eller plasking ^-^

X files har jeg aldri sett :P jeg ble sendt i seng mens søsteren min fikk se, nesten litt traumatisk haha! :P :P
Noes! Pleide å se med pappa - da spilte det plutselig ikke så stor rolle om det gikk sent :P

Back
Topp