Skravletråd

Fikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
Utrolig ubehagelig:( men føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret:P haha

Fikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
Utrolig ubehagelig:( men føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret:p haha

Off stakkar:( Ubehagelig da...

Ser morsom ut på håret du da;)?

Off stakkar:( Ubehagelig da...

Ser morsom ut på håret du da;)?
Ja veldig ubehagelig. Da er det godt å bo på et lite sted. Legevakten skulle ringe pappa tilbake men fikk ikke tak i han, så da visste de jeg var datteren hans og ringte meg:P og frisøren visste hvem pappa var, og sånn er det over alt:P hehe.
Hehe, neida det går greit for hun begynte under så det er bare det som er stripa litt. Haha. Fikk jo ikke hatt det i så lenge heller:p

Ja veldig ubehagelig. Da er det godt å bo på et lite sted. Legevakten skulle ringe pappa tilbake men fikk ikke tak i han, så da visste de jeg var datteren hans og ringte meg:p og frisøren visste hvem pappa var, og sånn er det over alt:p hehe.
Hehe, neida det går greit for hun begynte under så det er bare det som er stripa litt. Haha. Fikk jo ikke hatt det i så lenge heller:p

Ja det er helt klart en fordel da ja:)
Ikke vært tilfelle her i Bergen akkurat:P

Åhh godt det da;)

Utrolig ubehagelig:( men føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret:P haha
Åååh nei så ekkelt :( å kjedelig da :( :(

Utrolig ubehagelig:( men føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret:p haha

Usj så utrolig kjedelig da :o Håper det gir seg og at du får stripa ferdig en annen dag :)

Må også til frisør.. Har lyst på litt kortere hår, tar så lang tid å føne å gre det :P

Back
Topp