Det er jo meget mulig det daKan jo håpe det bare er såre slimhinner eller noe etter sexen i går hahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo meget mulig det daKan jo håpe det bare er såre slimhinner eller noe etter sexen i går hahaha
Hehe hvordan merka dtHeheh ja det har jeg merkahehe
men på en positiv måte
![]()
Lese jaÅ lese i?
Mine får jeg jo via bokklubb men de selges å i matbutikksånn pocket
![]()
*håpe håpe*Det er jo meget mulig det dadet er det jo mange som får
![]()
Nei blant aent når su setter deg ett mål så skal du nå detHehe hvordan merka dt?
Det er nettopp derfor jeg ikke kunne ha gjort detser meg blind på tall her![]()
hehe ja sant detNei blant aent når su setter deg ett mål så skal du nå det![]()
hehe ja...lett for det assaDet er nettopp derfor jeg ikke kunne ha gjort detjeg klarer ikke tall
![]()
Fikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
Utrolig ubehageligmen føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret
haha
Ja veldig ubehagelig. Da er det godt å bo på et lite sted. Legevakten skulle ringe pappa tilbake men fikk ikke tak i han, så da visste de jeg var datteren hans og ringte megOff stakkarUbehagelig da...
Ser morsom ut på håret du da?
Ja veldig ubehagelig. Da er det godt å bo på et lite sted. Legevakten skulle ringe pappa tilbake men fikk ikke tak i han, så da visste de jeg var datteren hans og ringte megog frisøren visste hvem pappa var, og sånn er det over alt
hehe.
Hehe, neida det går greit for hun begynte under så det er bare det som er stripa litt. Haha. Fikk jo ikke hatt det i så lenge heller![]()
Åååh nei så ekkeltFikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
haha
Ja utrolig ubehageligÅååh nei så ekkeltå kjedelig da
![]()
![]()
Er nesten aldri til frisøren lenger, men bestilte time i går og fikk alt i dagapropo frisør..må bestille time selv.
Fikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
haha
jeg går fastEr nesten aldri til frisøren lenger, men bestilte time i går og fikk alt i dagtypisk at det her skjedde da
![]()