Skravletråd

Fikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
Utrolig ubehagelig:( men føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret:P haha
Du har skapt ny mote :p :))

Da var 2 maskiner vasket og hengt opp, sommer klær ryddet bort og vinter klær finni fram og hengt på plass:) lunsjen spist:) middagen står på til kok :) å høyre hofte og lår har tatt kvelden:( noen som vet hvor jeg får kjøpt nye???

Da var 2 maskiner vasket og hengt opp, sommer klær ryddet bort og vinter klær finni fram og hengt på plass:) lunsjen spist:) middagen står på til kok :) å høyre hofte og lår har tatt kvelden:( noen som vet hvor jeg får kjøpt nye???
Så flink du har vert da :) hva blir det til middag?

Uff nei hadde jeg vist det så hadde jeg kjøpt nye selv :p

Må også til frisør.. Har lyst på litt kortere hår, tar så lang tid å føne å gre det :P
Deilig med frisørtime:) vanligvis iallfall. Klipte meg skulderkort etter fødsel sist fordi jeg begynte å miste så mye hår, men nå håper jeg å beholde det. Syns jeg passer bedre lengre hår.

Så flink du har vert da :) hva blir det til middag?

Uff nei hadde jeg vist det så hadde jeg kjøpt nye selv :p
Gubben ville ha suppe med knoke:) så da var det avgårde på butikken å kjøpe røkt svineknoke da:) er den som koker så jeg får litt kraft. Å så hadde de medisterfarse på kiwi men bare 4 kg pakke, holder mye med 1 kg så få prøve å få taki det snart. For fikk så lyst på farseboller :)

Men tror ikke jeg hadde sagt det til noen jeg, ville hatt alle delene for meg selv:p har så mye jeg vil skifte ut:p

Gubben ville ha suppe med knoke:) så da var det avgårde på butikken å kjøpe røkt svineknoke da:) er den som koker så jeg får litt kraft. Å så hadde de medisterfarse på kiwi men bare 4 kg pakke, holder mye med 1 kg så få prøve å få taki det snart. For fikk så lyst på farseboller :)

Men tror ikke jeg hadde sagt det til noen jeg, ville hatt alle delene for meg selv:p har så mye jeg vil skifte ut:p
Hahaha du er så herlig :D :D Hehehe

Suppe med knoke er godt da :)

off da...Dakar. ikke noe særlig. hvor mye jobber du om dagene?
Jobber 7,5 timer i uka fordelt på to dager. Så det er ikke mye. Men det er egentlig nok, kjenner jeg :O
Blitt litt bedre nå da. Sliten, men har liksom kvikna til litt i hvert fall. Men formiddagen idag gikk veldig greit merka jeg :P

Back
Topp