Det var nå enda godtJa utrolig ubehageligkjenner meg fortsatt litt svimmel, men ikke på langt nær så ille som det var.
Skal heldigvis til mamma og pappa å spise, så da får jeg hjelp iallfall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nå enda godtJa utrolig ubehageligkjenner meg fortsatt litt svimmel, men ikke på langt nær så ille som det var.
Skal heldigvis til mamma og pappa å spise, så da får jeg hjelp iallfall![]()
Nei, får vel vente til en dag gubben skal på jobbikke? hehe![]()
Den kommer du til å greie så fint atteFått kakebestilling av sjefen i dag...de kvir jeg meg forhaha
Det høres ut som julaften hjemme23 grader er deiligmen jeg hadde det varmere
ikke nå som gravid da
![]()
Men da jeg traff sambo hadde jeg 27 grader innehan holdt på å smelte bort mens jeg koste meg
![]()
Takk heheDen kommer du til å greie så fint atte![]()
Du har skapt ny moteFikk en merkelig tur til frisøren i dag. Hadde fått i striper i halve håret når jeg begynte å føle meg uvel. Endte med at hun måtte ta det ut og vaske håret, ringe faren min og han tok meg rett til legen. Fikk ikke så mye ut av legebesøket annet enn at jeg var stiv i nakken og at det kunne ha gjort det. Men fikk time hos fastlegen i morgen så får høre mer da. Fysioterapeuten kom å kjente på meg og, så mulig jeg må til han å få løsna opp litt.
Utrolig ubehageligmen føler meg litt bedre nå. Og fått stripa halve håret
haha
Ja veldigUsj så utrolig kjedelig daHåper det gir seg og at du får stripa ferdig en annen dag
![]()
Jeg åMå også til frisør.. Har lyst på litt kortere hår, tar så lang tid å føne å gre det![]()
Hahahaha hos mine foreldre er det omvendtDet høres ut som julaften hjemmepappa fyra I ovnen og mamma lufta
![]()
Gikk oftere før, men så følte jeg at det var vanskelig å få tid og kosta mye penger. Men vil unne meg det igjen nå fremover tenker jegjeg går fast
Typisk ja![]()
Så flink du har vert daDa var 2 maskiner vasket og hengt opp, sommer klær ryddet bort og vinter klær finni fram og hengt på plasslunsjen spist
middagen står på til kok
å høyre hofte og lår har tatt kvelden
noen som vet hvor jeg får kjøpt nye???
HeheDu har skapt ny mote![]()
)
Deilig med frisørtimeMå også til frisør.. Har lyst på litt kortere hår, tar så lang tid å føne å gre det![]()
Gubben ville ha suppe med knokeSå flink du har vert dahva blir det til middag?
Uff nei hadde jeg vist det så hadde jeg kjøpt nye selv![]()
Ja det var planen før jeg ble dårlig ogDet var nå enda godt![]()
Hahaha du er så herligGubben ville ha suppe med knokeså da var det avgårde på butikken å kjøpe røkt svineknoke da
er den som koker så jeg får litt kraft. Å så hadde de medisterfarse på kiwi men bare 4 kg pakke, holder mye med 1 kg så få prøve å få taki det snart. For fikk så lyst på farseboller
Men tror ikke jeg hadde sagt det til noen jeg, ville hatt alle delene for meg selvhar så mye jeg vil skifte ut
![]()
Det er kjekt daJa det var planen før jeg ble dårlig ogogså kommer svigerinna mi med datteren og, så det er koselig
![]()
Ja helt sikkertDet er kjekt da![]()
Blir nok en koselig ettermiddag![]()
Jobber 7,5 timer i uka fordelt på to dager. Så det er ikke mye. Men det er egentlig nok, kjenner jeg :Ooff da...Dakar. ikke noe særlig. hvor mye jobber du om dagene?