Jeg slenger meg på dette spørsmålet! Siden mandag har jeg hatt vondt fra den ene siden av lysken til den andre, og alt imellomKan noen forresten fortelle meg hvordan nedpress føles?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slenger meg på dette spørsmålet! Siden mandag har jeg hatt vondt fra den ene siden av lysken til den andre, og alt imellomKan noen forresten fortelle meg hvordan nedpress føles?
Jeg slenger meg på dette spørsmålet! Siden mandag har jeg hatt vondt fra den ene siden av lysken til den andre, og alt imellomFøler at magen har blitt tyngre og at det på en måte presser ned. Har nok en sammenheng med bekkenløsning også tror jeg, men lurer veldig på hvordan det kjennes ut!
Ja, stikkinger også! Men stikkingene kjenner jeg plutselig bare i den ene kjønnsleppa på en måte..Jeg har nemlig lurt på om det er det jeg kjenner, men jeg har det bare innimellom, liksom. Så vet ikke om det kan klassifiseres som nedpress.Jeg kan til tider føle meg tung der nede og kjenne stikking.
Jeg har nemlig lurt på om det er det jeg kjenner, men jeg har det bare innimellom, liksom. Så vet ikke om det kan klassifiseres som nedpress.Jeg kan til tider føle meg tung der nede og kjenne stikking.
Har jo ikke så mye erfaring, men skiller iaf bekken smerter (lysken og symfyse stikkinger) med pressmerter som sitter skikkelig i underlivet (ved kjønnsleppene og bakover).. noen ganger tyngde og oftest stikking.. kjennes ofte som om jeg må tisse når jeg går.. men må ikke det når jeg kommer meg på do..Ja, stikkinger også! Men stikkingene kjenner jeg plutselig bare i den ene kjønnsleppa på en måte..og det har vært i forbindelse med når hu leer litt på seg også.. Rare greier!
Kan noen forresten fortelle meg hvordan nedpress føles?
Ja, så kan slenge meg på en liten kombo jeg da.. Greit å høre litt hva andre tenker ogsåHar jo ikke så mye erfaring, men skiller iaf bekken smerter (lysken og symfyse stikkinger) med pressmerter som sitter skikkelig i underlivet (ved kjønnsleppene og bakover).. noen ganger tyngde og oftest stikking.. kjennes ofte som om jeg må tisse når jeg går.. men må ikke det når jeg kommer meg på do..
Det jeg har også ;-) kjenner godt forskjell for å si det sånnJa, så kan slenge meg på en liten kombo jeg da.. Greit å høre litt hva andre tenker også![]()
Åhh.. is <3<3:-DDet er skummelt å ha kroneis i fryseren. Har spist tre allerede![]()
Har lyst på is hele tidenÅhh.. is <3<3:-D
Jeg og, men kjøper ikkeHar lyst på is hele tiden![]()
Det var nok det jeg skulle gjort å, men klarte ikke la være!Jeg og, men kjøper ikke![]()
Hehe.. kjenner til følelsen.. skoleboller i frysern det har gått ut over her hjemmeDet var nok det jeg skulle gjort å, men klarte ikke la være!![]()
Har skoleboller i fryseren jeg åHehe.. kjenner til følelsen.. skoleboller i frysern det har gått ut over her hjemme
Imponerende!! ;-)Har skoleboller i fryseren jeg åmen de har faktisk fått ligge i fred
![]()
Men det har gått hardt utover isen daImponerende!! ;-)
Haha! Det er sant! Nå skal jeg dra å hente stelleveska og handle littMen det har gått hardt utover isen daSå er vel ikke så mye bedre!
God tur!Haha! Det er sant! Nå skal jeg dra å hente stelleveska og handle litt![]()
Fikk ikke sove, men kanskje i dagHåper du får sove.![]()