Det er hyggelig med besøk da Bor de langt unna?Det skjønner jeg! Sliten etter bytur i går jeg også, og lite søvn.. men ble en liten tur på senteret med mamma idag likevel.. får heller slappe av imorra når de har reist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hyggelig med besøk da Bor de langt unna?Det skjønner jeg! Sliten etter bytur i går jeg også, og lite søvn.. men ble en liten tur på senteret med mamma idag likevel.. får heller slappe av imorra når de har reist
Ja, tar ca 7-8 t å kjøre.. men kan ta fly da.. bare at denne gangen hadde de med vogn, vugge og diverseDet er hyggelig med besøk da Bor de langt unna?
Foreldrene mine bor også langt unna, så ser de ikke så ofte. De kommer oppover når babyen er født daJa, tar ca 7-8 t å kjøre.. men kan ta fly da.. bare at denne gangen hadde de med vogn, vugge og diverse
Men veldig koselig med besøk
Her bor all familie såpass langt unna.. kommer nok til å se de oftere etter at lille kommerForeldrene mine bor også langt unna, så ser de ikke så ofte. De kommer oppover når babyen er født da
Ja det gjør meg lngenting så lenge han er friskKjipt! Men litt hensyn må man kanskje ta Hva gjør dere ellers ikveld?
De bor ikke så langt unna Vi flytter nærmere min familie til sommeren da Tilbake til ØstlandetHer bor all familie såpass langt unna.. kommer nok til å se de oftere etter at lille kommer
Det går nok veldig bra har du svigerforeldre i nærheten?
Østlandet er braDe bor ikke så langt unna Vi flytter nærmere min familie til sommeren da Tilbake til Østlandet
så fint da.. vi vil ikke flytte - tross press fra alle venner og familue hjemmeDe bor ikke så langt unna Vi flytter nærmere min familie til sommeren da Tilbake til Østlandet
Gleder meg til å flytte tilbake etter 8 år borteØstlandet er bra
Her var det ikke så mye press egentlig, bare et stort ønske fra meg om å komme nærmere familien Så da ble det huskjøp!så fint da.. vi vil ikke flytte - yross press fra alle venner og familue hjemme
Ja det kan jeg tenke megGleder meg til å flytte tilbake etter 8 år borte
Ja, skjønner jo det.. her trives vi så godt med naturen, jobber og hobbyer.. kan endre seg etter vi får barn, men foreløpig blir vi der vi er! Blir godt å komme "hjem" til familien da - se de oftereHer var det ikke så mye press egentlig, bare et stort ønske fra meg om å komme nærmere familien Så da ble det huskjøp!
Veldig!Ja, skjønner jo det.. her trives vi så godt med naturen, jobber og hobbyer.. kan endre seg etter vi får barn, men foreløpig blir vi der vi er! Blir godt å komme "hjem" til familien da - se de oftere
Nå er det straks mat her! Namnam snakkes!Veldig!
Jammi!!!
Var våken 3-4, men klarte heldigvis å sovne igjen.. håper du også klarte det!Noen våkne nå?
Ja jeg er våken nå snart hoppe i dusjenNoen våkne nå?