Skravletråd

Sikkert lurt, men skjønner det blir vanskelig!! Jeg er en godtemoms selv og tenker hele tiden at i dag skal jeg slutte med all godisen... og så kommer kvelden!:p Krysser fingrene for at du klarer det, det er nok bra for babisen:)
Skal nok klare det siden jeg har fått beskjed rra legen og fordi det er det beste for babyen.. er ganske sta.. vanskeligere å bestemme seg på egenhånd

Ja!! Jobber 6 timer på mandagene, og i dag har jeg nesten hatt konstant kynnere:( Jobber bare tre timer på onsdag da. Føler egentlig for å kaste inn håndkle, men vil gjerne holde ut de siste ukene å:)

Da jobber du mye mer enn meg! Jeg har kun jobbet tre timer i uka...
Uff, ingen god følelse å måtte presse seg på jobb, men jeg skjønner godt at du vil "holde ut" løpet.
Men tenk, kun fire dager igjen så er du ferdig. :) FIRE dager. :)

Da jobber du mye mer enn meg! Jeg har kun jobbet tre timer i uka...
Uff, ingen god følelse å måtte presse seg på jobb, men jeg skjønner godt at du vil "holde ut" løpet.
Men tenk, kun fire dager igjen så er du ferdig. :) FIRE dager. :)
Jeg begynner å kjenne det nå, men som du sier fire arbeidsdager igjen!!;)

huff.. må flire litt av meg selv! føler det er såå slitsomt å gå gravid nå.. alle sitte/ligge stillinger er ubehagelige, men så gikk det opp ett lys for meg! jeg er jo "bare" 33 uker :o skjønner plutselig ikke hvordan dette skal gå, jeg kjenner meg jo såå igjen i deres plager og dere har jo kommet myye lengre & dere andre klager jo ingenting.. ikke her inne hverfall :p

Skal nok klare det siden jeg har fått beskjed rra legen og fordi det er det beste for babyen.. er ganske sta.. vanskeligere å bestemme seg på egenhånd
Man klarer det meste :) jeg trudde jeg kom til å slite med snusen, men det gikk fint ! Savner den nå ja !

huff.. må flire litt av meg selv! føler det er såå slitsomt å gå gravid nå.. alle sitte/ligge stillinger er ubehagelige, men så gikk det opp ett lys for meg! jeg er jo "bare" 33 uker :o skjønner plutselig ikke hvordan dette skal gå, jeg kjenner meg jo såå igjen i deres plager og dere har jo kommet myye lengre & dere andre klager jo ingenting.. ikke her inne hverfall :p
Synes ikke du skal tenke sånn. Vi er alle forskjellige. Og flere av oss har hatt perioder vi har syti/klaget mer eller mindre....!!

Jeg er bare 1 uke lenger og jeg føler med deg !

I dag har jeg puttet nøytrale babyklær i kommoden på rommet til New Kid, og plukket ut hva som skal med til sykehuset :) klær i str 44 og 50 :)

I dag har jeg puttet nøytrale babyklær i kommoden på rommet til New Kid, og plukket ut hva som skal med til sykehuset :) klær i str 44 og 50 :)
:-D jeg pakket ned ting til babyen igår.. ble str 50 bare her.. forventer du en liten baby?

Det jeg tenkte å;) Hva gjør du i dag?
Ligger på sofaen og så har jeg satt på 2. Vaskemaskina.. begynt å bli så kvalm og kastet opp 2 ganger igår.. slapp og sliten :-/ skal på sykehuset på omvisning senere.. enn du da?

Ligger på sofaen og så har jeg satt på 2. Vaskemaskina.. begynt å bli så kvalm og kastet opp 2 ganger igår.. slapp og sliten :-/ skal på sykehuset på omvisning senere.. enn du da?
Ligger på sofaen jeg å. Har satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin:p Skulle egentlig vært på jobb, men med forkjølelse i kroppen er formen helt elendig. Vurderer å sykemelde meg helt den siste uka før permisjon, for nå er jeg sliten!!!! Skal vurdere formen i helga, så får vi se. Jobber du fortsatt?

Ligger på sofaen jeg å. Har satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin:p Skulle egentlig vært på jobb, men med forkjølelse i kroppen er formen helt elendig. Vurderer å sykemelde meg helt den siste uka før permisjon, for nå er jeg sliten!!!! Skal vurdere formen i helga, så får vi se. Jobber du fortsatt?
Off! God bedring! Lurt å ta det med ro.. jeg har vært fullt sykemeldt siste 3 ukene og nå frem til permisjonen starter.. det har hjulpet veldig på formen og humøret, selv om det nå de siste dagene har blitt veldig tøft igjen.. tungt å være høygravid!

Back
Topp