Off da! Har endel mensmurringer nå, men om natta har jeg som regel ikke vondt..! HeldigvisHar vært våken mye i natt, men har heldigvis sovnet igjen... Har hatt vanvittig mye mensmurringer i natt!!! (og en snorkende kjæreste)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Off da! Har endel mensmurringer nå, men om natta har jeg som regel ikke vondt..! HeldigvisHar vært våken mye i natt, men har heldigvis sovnet igjen... Har hatt vanvittig mye mensmurringer i natt!!! (og en snorkende kjæreste)
Det varierer veldig her, og i natt har det vært voldsomt! Tatt en skikkelig shinings hjemme her nå, så nå er det like ille lærer aldri!Off da! Har endel mensmurringer nå, men om natta har jeg som regel ikke vondt..! Heldigvis
Huff ja! er ikke lett å holde seg i skinnet! Jeg er utslitt etter besøk.. ligger på sofaen (måtte rydde og ordne litt først), mens sambo har begynt å rive litt i kjellern før han reiser på jobb...Det varierer veldig her, og i natt har det vært voldsomt! Tatt en skikkelig shinings hjemme her nå, så nå er det like ille lærer aldri!
Lykke til.. var jos legen idag.. alt bra, men sukker i urinen så hun ville jeg skulle kutte ned på karbohydrater! :-/Sitter hos frisøren! Jordmortime etterpå! Spent, siden jeg har gått ned i vekt siden sist... Men vekstestimeringen av babyen på fredag viste at den har lagt godt på seg. Så går sikker fint
Så deilig! Merket stor forskjell på både energi og humør da jeg sluttet å jobbe - noen ganger trenger man bare mer ro og fred..Ferdiiiiig!!! Var siste dagen på jobb idag. O lykke! Ikke det at jeg har kvidd meg på å gå på jobb eller ikke trives, tvert imot, men er både fysisk og psykisk sliten nå og går i tillegg til jordmor annenhver uke. Pluss andre baller i lufta... Blir ekstra sliten av å ha planer... Så nå blir det godt å slippe tanken på jobb.
Gleder meg til det er min tur! To uker og fire arbeidsdager igjen...Ferdiiiiig!!! Var siste dagen på jobb idag. O lykke! Ikke det at jeg har kvidd meg på å gå på jobb eller ikke trives, tvert imot, men er både fysisk og psykisk sliten nå og går i tillegg til jordmor annenhver uke. Pluss andre baller i lufta... Blir ekstra sliten av å ha planer... Så nå blir det godt å slippe tanken på jobb.
Gleder meg til det er min tur! To uker og fire arbeidsdager igjen...
Ja!! Jobber 6 timer på mandagene, og i dag har jeg nesten hatt konstant kynnere Jobber bare tre timer på onsdag da. Føler egentlig for å kaste inn håndkle, men vil gjerne holde ut de siste ukene åHåper det går fort, da. Sliten nå?
Ligger på sofaen og spiser sjokolade Etter seks timer på jobb i dag syns jeg at jeg fortjente det Enn der?Hva skjer ?
Det fortjener du absolutt jeg tar igjen hotel Cæsar fra slutten av januarLigger på sofaen og spiser sjokolade Etter seks timer på jobb i dag syns jeg at jeg fortjente det Enn der?
Åååh.. heldiggris! Legen ba meg kutte ut all snop :-(Ligger på sofaen og spiser sjokolade Etter seks timer på jobb i dag syns jeg at jeg fortjente det Enn der?
Uff så fæltÅååh.. heldiggris! Legen ba meg kutte ut all snop :-(
Ja.. :-( menmen.. alt for bebisenUff så fælt
Åååååå... Noen spesiell grunn? Burde sikkert jeg også! Redd jeg får en baby som er avhengig av sukker ved fødsel. Vet ikke om det er mulig, men tenker ofte på det!Åååh.. heldiggris! Legen ba meg kutte ut all snop :-(
Har hatt litt sukker i urinen 2 ganger på rad.. glukosebelastningstest for en mnd siden var fin, men hun ville jeg for sikkerhets skyld skulle ta den forhåndsregelen den siste måneden..Åååååå... Noen spesiell grunn? Burde sikkert jeg også! Redd jeg får en baby som er avhengig av sukker ved fødsel. Vet ikke om det er mulig, men tenker ofte på det!
Sikkert lurt, men skjønner det blir vanskelig!! Jeg er en godtemoms selv og tenker hele tiden at i dag skal jeg slutte med all godisen... og så kommer kvelden! Krysser fingrene for at du klarer det, det er nok bra for babisenHar hatt litt sukker i urinen 2 ganger på rad.. glukosebelastningstest for en mnd siden var fin, men hun ville jeg for sikkerhets skyld skulle ta den forhåndsregelen den siste måneden..
Ja sant detJa.. :-( menmen.. alt for bebisen