Tok med en pysj jeg også jaJeg var på omvisning i går, og jm sa da; ta med egne klær, mye mer koselig. Så nå har jeg tatt med en pysj, og tre antrekk. Så da kan vi bare se om noe av det blir brukt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok med en pysj jeg også jaJeg var på omvisning i går, og jm sa da; ta med egne klær, mye mer koselig. Så nå har jeg tatt med en pysj, og tre antrekk. Så da kan vi bare se om noe av det blir brukt![]()
Off.. du får legge en varmepute på nakken eller no! :-(Hjemme fra jobb i dag og i går. Hodepine! Er så sliten av null søvn og dundrende hode og stiv nakke!!!
Merker det begynner å bli vanskeligere å fungere normalt ja!Off! God bedring! Lurt å ta det med ro.. jeg har vært fullt sykemeldt siste 3 ukene og nå frem til permisjonen starter.. det har hjulpet veldig på formen og humøret, selv om det nå de siste dagene har blitt veldig tøft igjen.. tungt å være høygravid!
Ja, det er det.. å plukke opp noe fra gulvet er et mareritt bl.a. og selv om lillegutt ligger godt plantet ned i bekkenet mitt, har han rumpa presset innunder ribbeina mine.. kjennes det ut som iaf..Merker det begynner å bli vanskeligere å fungere normalt ja!Tungt å bøye seg, magen er alltid i veien, fortere sliten... Det er godt å kunne styre ting i sitt eget tempo hjemme
![]()
Tenkte jeg skulle sette meg i dusjen og bo der en halvtime eller noOff.. du får legge en varmepute på nakken eller no! :-(
Tenkte jeg skulle sette meg i dusjen og bo der en halvtime eller no![]()
Tenk å friste med badekar! Hadde jeg hatt det tror jeg joggu jeg hadde flyttet inn der!!Hørtes digg ut! Gleder meg til å komme hjem til badekaret..![]()
Så deilig! Nå fikk jeg lyst på grillmat! Kanskje vi må grille idag! ;-)Har poteter på kokskal lage potetsalat
![]()
Vi skal grille i dagSå deilig! Nå fikk jeg lyst på grillmat! Kanskje vi må grille idag! ;-)
Det er digg det!!Vi skal grille i dag![]()
Vi skal grille i dag![]()
Det er digg det!!Grillsesongen 2015 er i gang
![]()
Åå jaååhh nam! du får legge ut bilde etteepå :')
Har du oppskrift på potetsalaten?Åå jahjemmelaget potetsalat og ostepølser
![]()
JaHar du oppskrift på potetsalaten?![]()
Det var supergodtÅåå, nå fikk jeg også lyst på grillmat!![]()