Skravletråd

Jeg var på omvisning i går, og jm sa da; ta med egne klær, mye mer koselig. Så nå har jeg tatt med en pysj, og tre antrekk. Så da kan vi bare se om noe av det blir brukt:)
Tok med en pysj jeg også ja :-) her er det 200 m hjem og sambo bor hjemme.. så han skal få plukke ut et ekstra antrekk om vi trenger :-)

Off! God bedring! Lurt å ta det med ro.. jeg har vært fullt sykemeldt siste 3 ukene og nå frem til permisjonen starter.. det har hjulpet veldig på formen og humøret, selv om det nå de siste dagene har blitt veldig tøft igjen.. tungt å være høygravid!
Merker det begynner å bli vanskeligere å fungere normalt ja!:p Tungt å bøye seg, magen er alltid i veien, fortere sliten... Det er godt å kunne styre ting i sitt eget tempo hjemme:)

Merker det begynner å bli vanskeligere å fungere normalt ja!:p Tungt å bøye seg, magen er alltid i veien, fortere sliten... Det er godt å kunne styre ting i sitt eget tempo hjemme:)
Ja, det er det.. å plukke opp noe fra gulvet er et mareritt bl.a. og selv om lillegutt ligger godt plantet ned i bekkenet mitt, har han rumpa presset innunder ribbeina mine.. kjennes det ut som iaf..

På denne dag for tre år siden hadde jeg termin med jenta mi. :D Det kom jeg plutselig på i dag, hehe. :)

Hallo damer!:) Hva gjør dere i dag? Her er det klesvask som står på planen:D og så vurderer jeg å pakke sykehusbagen. Mange som har den klar?

Back
Topp