Skal stryke skjorter og handle
aahh det er vel fort gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal stryke skjorter og handle
God morgen! *jesp*
planer for dagen?
Heihei jenter! Lite inne her for tiden - går i babytid, og når han sover er det oppussing, tur eller husarbeid..! Bra med dere? Idag har mini en sånn dag... har klart å holde ca 3-4 t mellom amming i det siste, men idag er det krise ettr 1-2.. men ikke magevondt de siste 4 dagene :-D
Mulig det.. bare håper han ikke fortsetter med denne enorme vektøkninga.. synes han kan legge seg på en normalkurve nå ;-)Ganske forståelig. Jeg er innpå hver dag, ikke ikke alltid jeg får skrevet så veldig mye.
Kanskje økedøgn?
Her går det bra. Veldig opp og ned fra dag til dag for hvor mye han vil spise og sove.
Mulig det.. bare håper han ikke fortsetter med denne enorme vektøkninga.. synes han kan legge seg på en normalkurve nå ;-)
Er vel normalt at hverdagen blir litt travlere.. som gravid hadde jeg så mye plager så fikk ikke gjort så mye annet enn tv, data, bok og håndarbeid..
Gikk opp 1,5kg på 3 uker.. bare veid han såvidt hjemme etter det, og ser ut til å ha gått opp enda en halvkilo den siste uka.. men tror ikke han overspiser nå.. mye mindre magevondt og lite gulping.. spent på 6ukers kontroll har du vært?Skjønner. Stemmer det, ja, din hadde lagt mye på seg i løpet av en uke, husker jeg du sa. Hvor på kurven ligger han nå?
Hehe, enkelte av oss gikk fra en veldig avslappet tilværelse til en veldig travel en.
Joda testa isbit triksetaahh det er vel fort gjort?
Joda testa isbit trikset
Ja faktiskfunka det?
Tror mini har økedøgn. Ammer for fjerde gang siden midnatt, trøtt...
kan høres ut som det da ja.. ble det noe søvn på deg?
Lille har så vondt i magen i dag Har prøvd å holde meg unna melkeprodukter, men i går ble det is, så mulig det er det... Har heller ikke vært så flink til å gi han fennikelte i det siste. Har gitt han i dag, så håper det hjelper. Uff, det er så fælt når de skriker og har vondt
Har sliter han masse Men er jo nesten umulig å finne ut om han reagerer på noe jeg spiser eller om han bare sliter med å få det ut. Vanskelig syns jeg!Stakkars liten. :/ Håper det snart går over. Min har så å si aldri vondt i magen, men hin dagen kavet han sånn under amming at han svelgte masse luft. DEN skrikingen etterpå at jeg fikk utrolig vondt i meg.
Har sliter han masse Men er jo nesten umulig å finne ut om han reagerer på noe jeg spiser eller om han bare sliter med å få det ut. Vanskelig syns jeg!