Det jeg har gjort nå. Men så kjipt å drasse med den opp og ned trappa.
åh du har trapp å :/ skjønner deg veldig godt da altså..! prøvd med pledd rundt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg har gjort nå. Men så kjipt å drasse med den opp og ned trappa.
Hu drar pledda over hode. Litt for skummelt for et mammahjerte. Men jeg liker kosen <3åh du har trapp å :/ skjønner deg veldig godt da altså..! prøvd med pledd rundt?
Ja samme hervirker nesten slik
er vel heldig jeg da.. som har så mye "fritid" for her er mini kjempesnill å rolig :') har innimellom mye "tid til overs" som jeg fyller med telefontull ostedet for det fornuftig (a)
Sitter med en sovende baby på bryste <3 kjærlighet <3Hva gjør folk i kveld?
Spiser middag! Pastasalat med kylling og pestopumper sprengte pupper
enn der?
Spiser middag! Pastasalat med kylling og pesto
Det var veldig godt! og så har jeg ammet lillen til to måltider i dag♥ han sovnet under begge måltidene men rolig og fornøyd!ååhh mm!!
Hva gjør folk i kveld?
Hørtes deilig uthar filmkos med kjærestn med banan, eple og smelta kokesjokolade (a)er litt sunn indet minste :')
lille spiser å spiser men blir ikke fornøyd.. lurer på om jeg pumpa for mye
Uff jeg har heldigvis sluppet det på 1 ukes tid.pumper sprengte pupper
enn der?
Heldig!!! Det kan jeg tenke meg det var verdt Skulle gjerne sovi selv gitt hehe en gutt som ikke er fullt så sove villig i dag!Deilig med helligdag når man har flaskebaby Pappa står opp å mater så mor kan sove Veldig sprengte pupper nå, men det er verdt det
Deilig med helligdag når man har flaskebaby Pappa står opp å mater så mor kan sove Veldig sprengte pupper nå, men det er verdt det
Pappan går tur nå så jeg skal få sove men sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg liker ikke å være vekk fra hanher ga jeg mat, pappan sto opp og kom tilbake når mini ville ha mer ganske godt
Ja det er en fordelDeilig med helligdag når man har flaskebaby Pappa står opp å mater så mor kan sove Veldig sprengte pupper nå, men det er verdt det