Det jeg har gjort nå. Men så kjipt å drasse med den opp og ned trappa.
åh du har trapp å :/ skjønner deg veldig godt da altså..! prøvd med pledd rundt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg har gjort nå. Men så kjipt å drasse med den opp og ned trappa.
Hu drar pledda over hode. Litt for skummelt for et mammahjerte. Men jeg liker kosen <3åh du har trapp å :/ skjønner deg veldig godt da altså..! prøvd med pledd rundt?![]()
Ja samme hervirker nesten slik
er vel heldig jeg da.. som har så mye "fritid" for her er mini kjempesnill å rolig :') har innimellom mye "tid til overs" som jeg fyller med telefontull ostedet for det fornuftig (a)
Sitter med en sovende baby på bryste <3 kjærlighet <3Hva gjør folk i kveld?
Spiser middag! Pastasalat med kylling og pestopumper sprengte pupper
enn der?![]()
Spiser middag! Pastasalat med kylling og pesto![]()
Det var veldig godt!ååhh mm!!
Hva gjør folk i kveld?
Hørtes deilig uthar filmkos med kjærestn med banan, eple og smelta kokesjokolade (a)er litt sunn indet minste :')
lille spiser å spiser men blir ikke fornøyd.. lurer på om jeg pumpa for mye![]()
Uffpumper sprengte pupper
enn der?![]()
Heldig!!! Det kan jeg tenke meg det var verdtDeilig med helligdag når man har flaskebabyPappa står opp å mater så mor kan sove
Veldig sprengte pupper nå, men det er verdt det
![]()
Deilig med helligdag når man har flaskebabyPappa står opp å mater så mor kan sove
![]()
Pappan går tur nå så jeg skal få soveher ga jeg mat, pappan sto opp og kom tilbake når mini ville ha merganske godt
![]()
Ja det er en fordelDeilig med helligdag når man har flaskebabyPappa står opp å mater så mor kan sove
![]()