Kjenner følelsen !Pappan går tur nå så jeg skal få sove men sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg liker ikke å være vekk fra han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner følelsen !Pappan går tur nå så jeg skal få sove men sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg liker ikke å være vekk fra han
Ikke noe gøy !! vet jeg må få litt søvn, men rier i mamma hjerte!!Kjenner følelsen !
Ja ! Jeg har heldigvis lært meg å slappe av litt daIkke noe gøy !! vet jeg må få litt søvn, men rier i mamma hjerte!!
Pappan går tur nå så jeg skal få sove men sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg liker ikke å være vekk fra han
Ja fikk sove til slutt Trengte det kjente jegååhh.. håpeer du fikk sovet litt likevel!
her har jeg det heldigvis ikke sånn.. er sjeleglad for at han tar ansvar og vil knytte bånd med mini
(mulig pga svogere som ikke engasjerer seg i barna sine)
Ja fikk sove til slutt Trengte det kjente jeg
Får så vondt når jeg ikke er i nærheten av han. Føler meg kjempe dårlig på en måte :/ vet at han har det kjempe bra sammen med pappan sin også er veldig glad for at han vil knytte bånd med sønnen sin
Nei ikke en god følelse :/ håper det blir litt letter med tiden.såå bra du fikk sove til slutt
kjedelig å føle det sånn da! kan ikke være noe godt..
God morgen her blir det kanskje en liten bytur. Også rydde litt til 17 maiGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
Rydde i klesskapet! Alt er bare dyttet inn så finner ingenting om dagenGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
God morgen her blir det kanskje en liten bytur. Også rydde litt til 17 mai
hva med deg?
Rydde i klesskapet! Alt er bare dyttet inn så finner ingenting om dagen
Ja, her er det hvertfall helt kaoshehe! er såå glad jeg gjorde det før mini ble født
Ja, her er det hvertfall helt kaos
Koselighørtes ut som en fin dag :')
her skal jeg besøke søstra mi, å.se om jeg gidder ta tlf til alle mulige plasser for å ordne ting - tror det utsettes litt til..
Ingenting ! Svigermor kommer en tur, så er det 17 mai forberedelser bare og lage middagGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
Koselig
Lykke til med tlfer
Ingenting ! Svigermor kommer en tur, så er det 17 mai forberedelser bare og lage middag
Skal stryke skjorter og handlehvilke forberedelser gjør du til 17.mai ?
Du må ikke det nei ta en pusen å få i deg litt mathehe takk for det! har startet nå, mn kom på at det kanskje er lurt å spise å..