Kjenner følelsen !Pappan går tur nå så jeg skal få sovemen sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg
liker ikke å være vekk fra han
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner følelsen !Pappan går tur nå så jeg skal få sovemen sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg
![]()
Ikke noe gøy !!Kjenner følelsen !
Ja ! Jeg har heldigvis lært meg å slappe av litt daIkke noe gøy !!vet jeg må få litt søvn, men rier i mamma hjerte!!
Pappan går tur nå så jeg skal få sovemen sliter med å finne roa når lille mann er ute uten meg
![]()
Ja fikk sove til sluttååhh.. håpeer du fikk sovet litt likevel!
her har jeg det heldigvis ikke sånn.. er sjeleglad for at han tar ansvar og vil knytte bånd med mini![]()
(mulig pga svogere som ikke engasjerer seg i barna sine)
Ja fikk sove til sluttTrengte det kjente jeg
Får så vondt når jeg ikke er i nærheten av han. Føler meg kjempe dårlig på en måte :/ vet at han har det kjempe bra sammen med pappan sin ogsåer veldig glad for at han vil knytte bånd med sønnen sin
![]()
Nei ikke en god følelse :/ håper det blir litt letter med tiden.såå bra du fikk sove til slutt
kjedelig å føle det sånn da! kan ikke være noe godt..
God morgenGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
Rydde i klesskapet! Alt er bare dyttet inn så finner ingenting om dagenGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
God morgenher blir det kanskje en liten bytur. Også rydde litt til 17 mai
![]()
hva med deg?![]()
Rydde i klesskapet! Alt er bare dyttet inn så finner ingenting om dagen![]()
Ja, her er det hvertfall helt kaoshehe! er såå glad jeg gjorde det før mini ble født![]()
Ja, her er det hvertfall helt kaos![]()
Koselighørtes ut som en fin dag :')
her skal jeg besøke søstra mi, å.se om jeg gidder ta tlf til alle mulige plasser for å ordne ting - tror det utsettes litt til..
Ingenting ! Svigermor kommer en tur, så er det 17 mai forberedelser bare og lage middagGod morgen! *jesp*
planer for dagen?
Koselig![]()
![]()
Lykke til med tlfer![]()
Ingenting ! Svigermor kommer en tur, så er det 17 mai forberedelser bare og lage middag![]()
Skal stryke skjorter og handlehvilke forberedelser gjør du til 17.mai ?![]()
Du må ikke det neihehe takk for det! har startet nå, mn kom på at det kanskje er lurt å spise å..![]()