Skravletråd!

Åh, konstant amming er slitsomt! Vesla har hatt ett økedøgn så langt, som ikke var så ille sammenlignet med hvordan storebror sine var, han ammet så og si er helt døgn med bare pause for bleieskift!
Er det over nå? :)
Er over nå, men varte i 3 dager. I dag skal vi bare sove:)
 
Våknet med rie liknende smerter i dag tidlig.. Kvalm og uggen var jeg og.. Men etter et dobesøk roet det seg :( men håper det var et forvarsel på noe da..
 
Åh ja de økedagene hadde jeg glemt fra sist :p bare avlyse alt av planer og holde senga, med puppen på vift:p jeg skal til jm i dag, 38+5, tenkte å høre om hun kan sjekke modning og strippe litt... Gjør de det så tidlig mon tro? Og når bør en starte med modningsakupunktur? Gjorde det sist, men bare en gang og merket ingenting, men da lå han i setet så var kanskje annerledes...
 
Åh ja de økedagene hadde jeg glemt fra sist :p bare avlyse alt av planer og holde senga, med puppen på vift:p jeg skal til jm i dag, 38+5, tenkte å høre om hun kan sjekke modning og strippe litt... Gjør de det så tidlig mon tro? Og når bør en starte med modningsakupunktur? Gjorde det sist, men bare en gang og merket ingenting, men da lå han i setet så var kanskje annerledes...

Jeg skal på kontroll på torsdag, og er da 38 uker akkurat. Har avtale om "vaginal undersøkelse" som jm så fint kaller det.. skal tøyes og gjøres hinneløsning :) hun har selv sagt at slike gu'er ikke er vanlig praksis noe mer, men Gjør det pga at jeg ønsker det (sterkt!!). Er tredjegangs og har god erfaring med stripping fra Før.
 
Er hypermobil i mange ledd ;) men derav kraftig bekkenløsning og.. Har ikke utslag på bevegelser uten belastning da.. Men så snart det bare er noen gram ekstra vekt på beina.. Fy så vondt det blir og krykkebruk resten av dagen..
Misunner deg ikke bekkenløsninga og hypermobile ledd, men litt mer elastisitet kunne vært kjærkomment! ;)
 
Sto opp, spiste frokost og slo på tv'n. Gjett hva jeg fant! Fødeavdelingen! Hmm, det må vi se! Hva skjer? Tårene strirenner uten at jeg vet hvorfor på hver eneste fødsel. Ser for meg at min egen fødsel blir timer med tårer istedet for fokus på å føde.... :p
 
Åå så mange nydelige babyer ❤
 
åh, når man har en urolig baby som endelig har sovnet, og noen bestemmer seg for å leke " ring på og stikk av", da er ikke lunta mi særlig lang :mad:
 
Jeg er såå lei av å gå hjemme og vente! Bra jeg jobbet tida ut, for permisjon før baby er kjedelig! :(
 
Ble bare tull på oss i natt :p enda våken både lille og jeg :)
Ingen vits at jeg lukker øya for regner med det må mere pupp til :p
 
Da var dagen kommet for overtidskontroll, endelig :) Håper jeg får litt mer informasjon om hva som skjer fremover! :p
 
Back
Topp