Ja det er helt pussig!Det skulle jeg likt og vist... Og det er inne som ute, inne på kjøpesenter forstår jeg enda mindre av! Aarrrg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt pussig!Det skulle jeg likt og vist... Og det er inne som ute, inne på kjøpesenter forstår jeg enda mindre av! Aarrrg
Åh har såå mensmurringer i dag, hadde ikke det så tidlig sist, er uke 34. Men det meste blir vel forsterket med nr 2 kanskje...
God formiddag, jenter. Jeg har klart å bli skikkelig forkjøla. Det var ikke sånn permisjonen skulle starte. Men nå har jeg tatt en dupp på sofaen, håper det hjelper med masse søvn. Etterpå skal jeg en tur i butikken for å kjøpe inn litt vi mangler, bla. badebalje. Ha en super dag!
Jeg har tenkt meg på princess å kjøpe inn endel kluter å sånt i morgen.. Mangler også gulpegluter og flanellbleier.. Litt usikker om jeg trenger flanellbleier da.. Brukte de som stelleunderlag sist..
Jeg brukte også flanellbleier som stelleunderlag. Tenker vi bruker dem nå også, de egnet seg ikke som bleier i alle fall, haha. Kjekt å få ting litt på stell. Bare synd vi ikke kan få kjøpt et navn også, for der har jeg ingen peiling :-/
Her falt det bare helt plutselig på plass.. Først skulle hun bare ha et navn, og vi hadde en laaaang liste med jentenavn.. Så endte vi med et dobbeltnavn der ingen av dem sto på lista vi hadde jobbet med i flere måneder.. He he.Navn ja... Det var også noe... Sukk...
Det må jeg også gjøre en dag, er vel det eneste vi mangler nå tror jeg...Jeg har tenkt meg på princess å kjøpe inn endel kluter å sånt i morgen.. Mangler også gulpegluter og flanellbleier.. Litt usikker om jeg trenger flanellbleier da.. Brukte de som stelleunderlag sist..
Her var det motsatt, hadde masse med numner en de siste ukene, maserier fra uke 34/35, ble lurt til å tro det var i gang flere ganger! Med nummer to var det lite, denne gangen er det mer igjen.Åh har såå mensmurringer i dag, hadde ikke det så tidlig sist, er uke 34. Men det meste blir vel forsterket med nr 2 kanskje...
Jeg er så fast bestemt på at jeg skal få maks ut av permisjonen, så jeg er veldig innstilt på at ungen ikke kommer før over terminTo babyer har allerede kommet på terminforumet, og to til er på gang i dag. Merker jeg blir veldig utålmodig, vil snart møte min baby også!20 dager til termin i dag, tror det kan bli noen lange dager framover
![]()
Hehe, ja har litt de tankene der jeg også, men den "fornuftige" delen av meg forsvinner fullstendig i utålmodigheten min nå!Jeg er så fast bestemt på at jeg skal få maks ut av permisjonen, så jeg er veldig innstilt på at ungen ikke kommer før over terminKommer til å få sjokk hvis fødselen starter "tidlig"
![]()
Jeg er så fast bestemt på at jeg skal få maks ut av permisjonen, så jeg er veldig innstilt på at ungen ikke kommer før over terminKommer til å få sjokk hvis fødselen starter "tidlig"
![]()
Her også.. Hadde 2 en periode å velge mellom, men nå aaner jeg ikke :-? :-/Jeg brukte også flanellbleier som stelleunderlag. Tenker vi bruker dem nå også, de egnet seg ikke som bleier i alle fall, haha. Kjekt å få ting litt på stell. Bare synd vi ikke kan få kjøpt et navn også, for der har jeg ingen peiling :-/
Haha, knoe the feeling, ho her tar spenntak i ribbeina :-oHuh, når det lille monsteret i magen tar skikkelig spenntak, stikker rumpa ut på ene siden av magen min og beina står i spenn ut av den andre siden av magen, da er det ikke særlig behagelig![]()