Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Er det bare jeg som sitter å ser på føde programmer som går på tv eller? :smiley-ashamed008:p Slik som fødeavdelingen og I'm having their baby... Hihi, greier ikke helt å la være å bli fasinert:) Så koselig når de får de små babyene sine! Og klarer ikke å la være å glede meg til det blir vår tur!:D
Ser på det hele tiden☺️ Hehe!!

Her er det 0 engeri om dagen :/. Har så dårlig samvittighet for samboeren min som gjør alt hjemme etter full jobb . Men han er heldigvis veldig forståelse full :).

Her er det 0 engeri om dagen :/. Har så dårlig samvittighet for samboeren min som gjør alt hjemme etter full jobb . Men han er heldigvis veldig forståelse full :).

Ja du setter ord på sånn som det er hos meg i det siste. Samboeren gjør alt ❤️ så idag gikk jeg en time før, laget middag og ryddet leiligheten som takk :) synd lukten av stekt laks gjør meg veldig kvalm akkurat nå...

Ja du setter ord på sånn som det er hos meg i det siste. Samboeren gjør alt ❤️ så idag gikk jeg en time før, laget middag og ryddet leiligheten som takk :) synd lukten av stekt laks gjør meg veldig kvalm akkurat nå...
jeg skal lage pannekaker til samboeren imorgen da som han kan få ha med på jobb :). Håper du snart blir bedre :)

Spiste to brødskiver med speilegg på ista.. Nå har jeg lagt meg, stapp mett og kvalm. Våkner vel imorgen kjempe sulten og kvalm!!
Utrolig at det skal være så stor forskjell på svangerskap.. Med nr.1 merket jeg ikke at jeg var gravid bortsett fra magen.. Denne gangen er jeg kvalm, kaster opp, sulten, tissetrengt, kjempe trøtt og aliten.. Er vel jente denne gangen da ;-)

god morgen jenter... Hva skal dere i dag. Jeg gjør meg klar til å komme meg på jobb :D

Endelig en fridag pga. Planleggingsdag i barnehagen:) Vi skal kose oss med å bake Halloween muffins, oreo-kuler og skjære ut gresskar til trappen:)

Hjemme med snuppa på 5, venter på at bilen blir ferdig på versted. Fyrer i peisen, prøver å svare på alle tingene en 5 årig skravlebøtte kan komme på å prate om :) Burde ha vasket klær, og gulvene trenger støvsuging og vask. Bare å prøve å manne seg opp her :)

Her har svigermor kommet på overraskelsebesøk. Mannen er på jobb til 18 i dag, så jeg må underholde henne i hele dag. Og jeg som har absolutt null energi på lager

Akkurat ferdig med handling, nå skal jeg rydder og vaske leiligheten før det blir middag hos svigers :)

Hatt kjøretime og nå er det gulerot cupcakes halloween style, bestilt av ungen :p Ryddig og vasking, men har så vondt korsrygg at jeg er helt blaaaaaaaaaaaaah :p

Back
Topp