Det hørtes godt ut!Jeg tror jeg skal bake gulerotkake en av de nærmeste dagene
![]()
Åh det er også veldig godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut!Jeg tror jeg skal bake gulerotkake en av de nærmeste dagene
![]()
Ser på det hele tidenEr det bare jeg som sitter å ser på føde programmer som går på tv eller?Slik som fødeavdelingen og I'm having their baby... Hihi, greier ikke helt å la være å bli fasinert
Så koselig når de får de små babyene sine! Og klarer ikke å la være å glede meg til det blir vår tur!
![]()
Her er det 0 engeri om dagen :/. Har så dårlig samvittighet for samboeren min som gjør alt hjemme etter full jobb . Men han er heldigvis veldig forståelse full.
jeg skal lage pannekaker til samboeren imorgen da som han kan få ha med på jobbJa du setter ord på sånn som det er hos meg i det siste. Samboeren gjør altså idag gikk jeg en time før, laget middag og ryddet leiligheten som takk
synd lukten av stekt laks gjør meg veldig kvalm akkurat nå...
Jeg også, gleder meg til i morgen, endelig helgVeldig glad det er tilbud på smågodt overalt nå![]()
Maaaasse murringer i går kveld ja, helt ekstremtmurrrrrr murrrrr murrrrr..... kvelden er det bare murringer ass! Flere?![]()
synes kaffe veldig godt ennå![]()