Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Skjønner deg!! Drømmer slike ting jeg og. Redd for å nyse den ut og :p
Hihi, nyse den ut :p Jeg er mer urolig begynnelsen av dette svangerskapet enn i det forrige... Har hørt at det er fler som er mer spent om det er noe som skal gå galt det andre svangerskapet.
Fler som har det slik?

Hihi, nyse den ut :p Jeg er mer urolig begynnelsen av dette svangerskapet enn i det forrige... Har hørt at det er fler som er mer spent om det er noe som skal gå galt det andre svangerskapet.
Fler som har det slik?

Dette er mitt første, så alt er nytt. Jeg omtrent venter på å få beskjed om at noe er galt..

Har kjørt ned fra Hemsedal, og er på gardemoen nå (ble ikke avslørt ;) )Føles ut som jeg befinner meg i en ond sirkel akkurat nå, må nesten flire litt av situasjonen!

Jeg er som flere av dere, gravid, ofte sulten og små-kvalm hele tiden, eneste som hjelper er småspising. Blir til vanlig veldig fort reisesyk i bil/tog/buss, og det verste som fins og som forverrer kvalmen er mat.

Nå stirrer jeg på maten min på gardemoen, spist 1/3 av porsjonen - så kvalm! Hodet spinner (reisesyk og kvalme), men magen rumler (gravid og kvalm)! Maten forverrer det ene, men kan bedre det andre, haha :p

Jeg har ingen matlyst overhodet! Er ikke kvalm, det er bare ingenting som smaker godt.
Hadde wok igår, spiser meg vanligvis styggmett da jeg elsker wok. Ble en liten porsjon bare.

Har fått rutinen med å bli sulten, se i skapet, vil ikke ha noe, sette meg ned igjen.
Bli mer sulten, se nøyere i skapet, vil ikke ha noe, sette meg ned igjen.
Bli alt for sulten, tvinge i meg knekkebrød med hvitost (gourmet måltid).
Vente til neste gang jeg blir sulten. Ooog gjenta.

Herregud for en rar dag! Hormoner kommet for fullt! ☺️ Satt å så Karsten og Petra sammen med gutten min, å begynner seriøst å grine fordi den var så fin! ☺️ Haha! Kan ikke huske at jeg var sånn forrige graviditet

Herregud for en rar dag! Hormoner kommet for fullt! ☺️ Satt å så Karsten og Petra sammen med gutten min, å begynner seriøst å grine fordi den var så fin! ☺️ Haha! Kan ikke huske at jeg var sånn forrige graviditet

Hehe er noe grining her også :p litt surrealistisk å grine og samtidig le av seg selv fordi man ikke helt skjønner hvorfor man griner :p

Jeg har ingen matlyst overhodet! Er ikke kvalm, det er bare ingenting som smaker godt.
Hadde wok igår, spiser meg vanligvis styggmett da jeg elsker wok. Ble en liten porsjon bare.

Har fått rutinen med å bli sulten, se i skapet, vil ikke ha noe, sette meg ned igjen.
Bli mer sulten, se nøyere i skapet, vil ikke ha noe, sette meg ned igjen.
Bli alt for sulten, tvinge i meg knekkebrød med hvitost (gourmet måltid).
Vente til neste gang jeg blir sulten. Ooog gjenta.
Samme greiene her, frokost for tiden består av tørre knekkebrød og muligens croissant hvis jeg stikker innom butikken før jobb :P

Samme greiene her, frokost for tiden består av tørre knekkebrød og muligens croissant hvis jeg stikker innom butikken før jobb :P

Hmm, croissant hørtes fristende ut.. Hehe takker for ideen :)
Jeg prøver å spise det jeg har lyst på, slik at jeg vertfall får i meg mat. Her en dag gikk jeg i over 8 timer uten å spise, kjente jeg begynte å bli ør og svimmel, og telte da timene og skjønte at det kanskje var på tide å spise noe. :p

Blir kvalm hvis jeg ikke spiser og blir kvalm når jeg har spist. Mens jeg spiser så får jeg en pause :P blir mye småspising itillegg :o

Gruer meg til ul i morgen! Og så er det legen!

Det er slitsomt å være gravid i første termin. Halloweenfest i går og bursdag i dag. Slitsomt å prøve å skjule babybumpen hele tiden :S

Back
Topp