Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
selv om det er ettermiddag betyr ikke at kvelden ikke er i annmarsjSkal?? Er ikke dagen snart over da?Jeg håper det for jeg er så trøtt
vært på tur i skauen med eldstejenta. Lekt med Barbie med minste og sovet en dupp på sofan mens min kjære laga god middag. Nå sitter jeg og gjesper igjen og titter på macen som venter på at jeg skal ta den opp for å jobbe et par timer:/ du da?
Det hørtes så koselig ut!!!!Jeg har vært i 3 års dag til nevøen min, og skal nå lage rullepølse (vestlandsk julepølse) sammen med mor og søster. Kooos. Regnet pøser ute og vinden uler ute. Men med stearinlys og godt selskap blir det bragod kveld alle mann alle
her pleier det å være julemarked ca 5 min fra huset vårt.. gleder meg!Jeg er sååå misunnelig!!Nå går vi mot mine favoritt årstid, og jeg skulle heller laget julebakst og hatt romantiske kvelder med god mat enn å ligge ufresh i pysjen på sofaen. Blæh!
Gleder meg til julemarkeder, duften av klementiner og røkelse!
Jul er absolutt favoritten.. En virkelig familiehøytid!Absolutt min favoritt høytid også![]()
Det var veldig kjektDet hørtes så koselig ut!!!!
jeg gleder meg til vi skal starte julebaksten med familien snart!
ja da spørs det om det holderDet var veldig kjektog i tillegg klarte jeg å la vær å fortelle nyheten
men noe forteller meg at den ryker ila uken. Svigerfar kommer i morgen og blir noen dager, og tviler på at sambo holder munn
og avtalen er at han skal fortelle det til sin familie først.. Haha men dette ble da en digresjon.
Trist å høre om faren din. Mistet selv mamma da jeg var 16 så kjenner sorgen.Redd for att vi også sprekker snart. Skal i 60 års lag til helgen til min svigerfar. Har sagt att jeg kommer til å være edru fordi jeg er i sorg over min fars bortgang for 3 uker siden. Men på kvelden er jo jeg oppblåst som bare det fordi jeg demper kvalmen med salt matog jeg brekker meg av lukten av alkohol
men om jeg klarer meg den kvelden så er det ingen flere fester før 14. November og da er jeg nesten trygg til å kunne si det
![]()
Uff, det var tidlig å miste mammaen sin <3 gleder meg veldig til å gi min mamma en glede med nytt barnebarn, for hun tar tapet veldig tungt og trenger en glede <3Trist å høre om faren din. Mistet selv mamma da jeg var 16 så kjenner sorgen.
Det er ikke lett å skjule spira når man reagere på så mange til. Jeg holdt på spy i går da mannen åpnet kjøleskapet på kjøkkenet og jeg satt i stua. Lukta var helt grusom!
prostafen mot kvalme i forrige svangerskap.. Funket greit på megUff, det var tidlig å miste mammaen sin <3 gleder meg veldig til å gi min mamma en glede med nytt barnebarn, for hun tar tapet veldig tungt og trenger en glede <3
Legen min ringte akkurat og spurte hvordan det går med meg, og da fikk jeg han til å skrive en resept på prostafen til meg så litt av kvalmen kan gå vekkhåper det funker, noen med erfaring?
Hvor kvalm/uggen må man være for å oppsøke lege egentlig? Går med konstant uggenhet øverst i halsen, gruer meg til lunsj fordi jeg alltid blir verre etter å ha spist...
Jeg var konstant kvalm... Jeg ble ikke sykemeldt,,Hvor kvalm/uggen må man være for å oppsøke lege egentlig? Går med konstant uggenhet øverst i halsen, gruer meg til lunsj fordi jeg alltid blir verre etter å ha spist...