Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
God ettermiddag jenter.. :D
hva skal dere i dag :D

Skal?? Er ikke dagen snart over da? :)Jeg håper det for jeg er så trøtt:) vært på tur i skauen med eldstejenta. Lekt med Barbie med minste og sovet en dupp på sofan mens min kjære laga god middag. Nå sitter jeg og gjesper igjen og titter på macen som venter på at jeg skal ta den opp for å jobbe et par timer:/ du da?

Blir en rolig kveld, lader opp til ny arbeidsuke.

Jeg så at vi nå har nok innlegg ti å få hemmelig gruppe her inne :D Jeg har opprettet en tråd der folk kan komme med forslag til navn :)

Vi har vært på langtur med hunden og nytt godværet. Jeg er skremt over hvor dårlig kondisen min har blitt...
Nå er det tid for en liten lur på sofaen før middag.

Skal?? Er ikke dagen snart over da? :)Jeg håper det for jeg er så trøtt:) vært på tur i skauen med eldstejenta. Lekt med Barbie med minste og sovet en dupp på sofan mens min kjære laga god middag. Nå sitter jeg og gjesper igjen og titter på macen som venter på at jeg skal ta den opp for å jobbe et par timer:/ du da?
selv om det er ettermiddag betyr ikke at kvelden ikke er i annmarsj :P

Jeg har vært i 3 års dag til nevøen min, og skal nå lage rullepølse (vestlandsk julepølse) sammen med mor og søster. Kooos. Regnet pøser ute og vinden uler ute. Men med stearinlys og godt selskap blir det bra☺️ god kveld alle mann alle

Jeg har vært i 3 års dag til nevøen min, og skal nå lage rullepølse (vestlandsk julepølse) sammen med mor og søster. Kooos. Regnet pøser ute og vinden uler ute. Men med stearinlys og godt selskap blir det bra☺️ god kveld alle mann alle
Det hørtes så koselig ut!!!!

jeg gleder meg til vi skal starte julebaksten med familien snart!

Jeg er sååå misunnelig!! :P Nå går vi mot mine favoritt årstid, og jeg skulle heller laget julebakst og hatt romantiske kvelder med god mat enn å ligge ufresh i pysjen på sofaen. Blæh!

Gleder meg til julemarkeder, duften av klementiner og røkelse!

Jeg er sååå misunnelig!! :p Nå går vi mot mine favoritt årstid, og jeg skulle heller laget julebakst og hatt romantiske kvelder med god mat enn å ligge ufresh i pysjen på sofaen. Blæh!

Gleder meg til julemarkeder, duften av klementiner og røkelse!
her pleier det å være julemarked ca 5 min fra huset vårt.. gleder meg!

Det hørtes så koselig ut!!!!

jeg gleder meg til vi skal starte julebaksten med familien snart!
Det var veldig kjekt :-) og i tillegg klarte jeg å la vær å fortelle nyheten:-) men noe forteller meg at den ryker ila uken. Svigerfar kommer i morgen og blir noen dager, og tviler på at sambo holder munn:-) og avtalen er at han skal fortelle det til sin familie først.. Haha men dette ble da en digresjon.

Det var veldig kjekt :) og i tillegg klarte jeg å la vær å fortelle nyheten:) men noe forteller meg at den ryker ila uken. Svigerfar kommer i morgen og blir noen dager, og tviler på at sambo holder munn:) og avtalen er at han skal fortelle det til sin familie først.. Haha men dette ble da en digresjon.
ja da spørs det om det holder :P

svigermor og svigerfar vet det allerede.. Men ikke pappa og stemor..
men spørs da.. vi skal i 80 års lag den 8 nov. Å de selskapene pleier å bli fuktige :P Så vi får se hvordan det går! :)

Redd for att vi også sprekker snart. Skal i 60 års lag til helgen til min svigerfar. Har sagt att jeg kommer til å være edru fordi jeg er i sorg over min fars bortgang for 3 uker siden. Men på kvelden er jo jeg oppblåst som bare det fordi jeg demper kvalmen med salt mat :-P og jeg brekker meg av lukten av alkohol :-P men om jeg klarer meg den kvelden så er det ingen flere fester før 14. November og da er jeg nesten trygg til å kunne si det :-)

Redd for att vi også sprekker snart. Skal i 60 års lag til helgen til min svigerfar. Har sagt att jeg kommer til å være edru fordi jeg er i sorg over min fars bortgang for 3 uker siden. Men på kvelden er jo jeg oppblåst som bare det fordi jeg demper kvalmen med salt mat :-P og jeg brekker meg av lukten av alkohol :-P men om jeg klarer meg den kvelden så er det ingen flere fester før 14. November og da er jeg nesten trygg til å kunne si det :-)
Trist å høre om faren din. Mistet selv mamma da jeg var 16 så kjenner sorgen.

Det er ikke lett å skjule spira når man reagere på så mange til. Jeg holdt på spy i går da mannen åpnet kjøleskapet på kjøkkenet og jeg satt i stua. Lukta var helt grusom!

Trist å høre om faren din. Mistet selv mamma da jeg var 16 så kjenner sorgen.

Det er ikke lett å skjule spira når man reagere på så mange til. Jeg holdt på spy i går da mannen åpnet kjøleskapet på kjøkkenet og jeg satt i stua. Lukta var helt grusom!
Uff, det var tidlig å miste mammaen sin <3 gleder meg veldig til å gi min mamma en glede med nytt barnebarn, for hun tar tapet veldig tungt og trenger en glede <3
Legen min ringte akkurat og spurte hvordan det går med meg, og da fikk jeg han til å skrive en resept på prostafen til meg så litt av kvalmen kan gå vekk :-) håper det funker, noen med erfaring?

Fikk
Uff, det var tidlig å miste mammaen sin <3 gleder meg veldig til å gi min mamma en glede med nytt barnebarn, for hun tar tapet veldig tungt og trenger en glede <3
Legen min ringte akkurat og spurte hvordan det går med meg, og da fikk jeg han til å skrive en resept på prostafen til meg så litt av kvalmen kan gå vekk :) håper det funker, noen med erfaring?
prostafen mot kvalme i forrige svangerskap.. Funket greit på meg :-) men jeg var ikke spykvalm.. Jeg gikk konstant med kvalmen i magen....

Å miste en av foreldrene sine er vanskelig uansett.. Men jeg merker jo at jeg virkelig skulle ønske mamma opplevde å bli bestemor. For jeg vet hun gledet seg veldig til det :-) å når jeg hadde exu i februar savnet jeg virkelig å han henne rundt meg.

Men jeg velger å tro at jeg har blitt sterkere av det.. Man lærer..
Tragiske dødsfall gjør noe med deg. Å det får deg til å se ting i ett annet lys.

Hvor kvalm/uggen må man være for å oppsøke lege egentlig? Går med konstant uggenhet øverst i halsen, gruer meg til lunsj fordi jeg alltid blir verre etter å ha spist...

Hvor kvalm/uggen må man være for å oppsøke lege egentlig? Går med konstant uggenhet øverst i halsen, gruer meg til lunsj fordi jeg alltid blir verre etter å ha spist...

Når jeg ikke fikk i meg hverken mat eller drikke og var sengeliggende, sa legen min at dette var heeeeelt vanlig. Og at det ikke var så mye man kunne gjøre med det. Men siden jeg har en kronisk sykdom, måtte jeg innlegges.
Men føler du trygghet i å kontakte legen, så gjør du så klart det :)

Jeg var konstant kvalm... Jeg ble ikke sykemeldt,,

Back
Topp