Skravletråd!

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
Sitter hos legen og skal sjekke den høye pulsen min. Føler meg som en dust som går til legen for det som sikkert er ingenting. Også laaang ventetid og sure leger attpåtil.

Jeg dro på ultralyd da det var nøyaktig 7 uker siden første dag i siste mens så antok at jeg var 7+0 men ble da satt tilbake noen dager og havnet 6+3. I dag er jeg igjen 7+0 i følge ultralydberegningen!
Var absolutt verdt det med tidlig ultralyd da vi fikk se og høre et hjerte som slo og også en liten dirring som er hjerter til lille prikken som er babyen. Var veldig spesielt og betalte 950kr for det noe det var verdt :)

Så moro:D Er 7+3 i dag ut i fra siste mens. Bestilte tidlig UL i sta og fikk time 21/10, samme dag som jeg skal på første svangerskapskontroll :) gleder meg:)

Da Venter jeg på telefon fra legen min. Håper hun skal henvise meg til ul så fort det er mulig.
Vil bare vite at spira ligger på rette stedt denne gangen.. Var helt skjelven da jeg snakket med lege sekretæren om det.
Håper jeg får time snart

Sitter hos legen og skal sjekke den høye pulsen min. Føler meg som en dust som går til legen for det som sikkert er ingenting. Også laaang ventetid og sure leger attpåtil.
Bedre å sjekke det enn å være usikker da! Sure leger er det værste. Smil pent til dem kanskje deg smiler tilbake :-)

Litt stolt over meg sjølv:p
Var å fiska igår og fikk så mye fisk så igår kveld stod vi på kjøkkenet og lagde opp fiskegrateng! 5 store middager ble det:) og gu kor godt deg var, ungene spiste mye!
Deilig å vite hva vi putter i oss!

Da Venter jeg på telefon fra legen min. Håper hun skal henvise meg til ul så fort det er mulig.
Vil bare vite at spira ligger på rette stedt denne gangen.. Var helt skjelven da jeg snakket med lege sekretæren om det.
Håper jeg får time snart
Håper du får time!!

Velkommen inn, minico! :)

Jeg savner egentlig ingenting, men her om dagen kjøpte jeg salami og tenkte at det kunne jo være godt. Så kom jeg på at det kunne jeg jo ikke spise :P Jaja, leverpostei med agurk var nesten like bra ;)

Nå står jeg på farta til første møte med jordmor. Er spent og litt nervøs da dette er helt nytt for meg :)

Tilbake fra Hawaii! Rett hjem til fem barn, husarbeid, lekser, kjøring til treninger. Og skal på 1.5døgn fra i morgen tidlig. Kastet inn i hverdagen med andre ord. Og kvalmen har kommet for fullt og i tillegg jetlagen! Wiiii

Takk og lov for at jeg har så hyggelig sjef!! Fikk en kjempehyggelig gratulasjonsmelding og at jeg ikke skulle bekymre meg for prosjektet jeg leder. Han ville bare vite at jeg hadde det bra :)

Back
Topp