Skravletråd!

Det har jeg også kjent mye av... Og noen ganger er det en slags dirrende lemus i magen, akkurat som telefonen min fikk da den hadde sine siste krampetrekninger før de evige jaktmarker. Heldigvis trives gutten :D Kanskje han hikker og tisser samtidig eller noe :p
Sånn dirrende leamus får jeg også av og til, spesielt når jeg har lagt meg om natta, vanskelig å sove til tider :p
 
God kveld! Noen fler som har hatt litt menssmerter sent i svangerskapet? Jeg har hatt lette menssmerter ca hvert 3. min den siste timen uten kynnere :) Jeg er ikke bekymret over noe som helst, men det er noe nytt og spennende :p Er jo bare 29+4 så det er ikke det at jeg tror det er noe på gang, men bare lurer på om det er fler som har hatt det slik :happy:
 
Jeg har den siste tiden fått litt mensmurringer innimellom, men veldig veldig lett, og ikke i nærheten av vondt. Ikke så ofte som du beskriver, og det går fort over..
 
Jeg har den siste tiden fått litt mensmurringer innimellom, men veldig veldig lett, og ikke i nærheten av vondt. Ikke så ofte som du beskriver, og det går fort over..
Det har gidd seg litt nå slik jeg hadde regnet med :)
 
Er det noen andre enn meg som kjenner nedpress fra den lille??
Kjennes ut som jeg må tisse HELE tiden!!! holder på å bli gal :D
 
Jeg har også nedprett innimellom, men det er mest når jeg er veldig sliten i bekkenet...
 
Jeg har ikke hatt så mye nedpress og vil gjerne ha det :p for det betyr jo at den lille legger seg godt til rette i bekkenet :happy:. Helst med hodet først :cool:. Har kjent bittelitt til det i dag og håper den har funnet sin plass :D
 
Huff ja, må gå å tisse minst en gang i timen, kjenner lille skrur seg godt nedover :p hadde ikke nedpress så tidlig sist, blir bare verre og verre...
 
Har de siste dagene kjent mer trykk nedover, kjennes ofte ut som jeg må tisse selv om jeg akkurat gikk ut fra doen. Er vel kanskje nedpress, ikke vet jeg :p
 
Har de siste dagene kjent mer trykk nedover, kjennes ofte ut som jeg må tisse selv om jeg akkurat gikk ut fra doen. Er vel kanskje nedpress, ikke vet jeg :p

Hvem vet :p. Jeg har kjent litt "skruing" nedover i dag. Føles nesten ut som noe skal komme ut der ned. Veldig snodig og litt ubehagelig til tider :) Men det er sikkert godt for noe ;)
 
Om det er nedpress vet jeg ikke, men må mer på do nå enn før. :p
Hodet er godt nedi. Føler jeg må på do like etter jeg har vært der.
 
Aner ikke om det er nedpress, tror ikke det... Stikkinger nedentil bare,men har tenkt at det er spark mot urinblæren jeg:på
 
Lille var godt nedi bekkenet ifølge jordmor igår :) har merket det selv egentlig. Lå på siden i sofaen igår og leste bok. Når jeg reiste meg opp presset lille så sinnsykt på blæren at jeg bare måtte løpe på do :p lenge leve tyngdekraften :p
 
I dag skulle jeg fikse så mye. Skulle på IKEA, rydde hjemme, handle klær til mannen og handle inn mat til middagsbeøk i morgen. Har ligget flatt ut på sofaen i 4 timer. Jeg er så sliten etter en lang og tung uke.. Har hverken spist eller drukket. Føler meg syk nesten. Og attpåtil skal jeg på show i kveld med venninner. Har bare lyst til å grave meg ned i dag :(
 
I dag skulle jeg fikse så mye. Skulle på IKEA, rydde hjemme, handle klær til mannen og handle inn mat til middagsbeøk i morgen. Har ligget flatt ut på sofaen i 4 timer. Jeg er så sliten etter en lang og tung uke.. Har hverken spist eller drukket. Føler meg syk nesten. Og attpåtil skal jeg på show i kveld med venninner. Har bare lyst til å grave meg ned i dag :(
Uff så vondt.. Hadde det sånn i går, helt gåen og visste ikke om jeg ble syk eller om det jeg var utslitt gravid:p måtte legge meg i senga kø 17, så måtte stå over fredagstacoen:/ det er viktig å lytte til kroppen din, så bare ligg rett ut, men prøv å få i deg litt! Håper du kvinner til og kommer deg på show :)
 
Uff så vondt.. Hadde det sånn i går, helt gåen og visste ikke om jeg ble syk eller om det jeg var utslitt gravid:p måtte legge meg i senga kø 17, så måtte stå over fredagstacoen:/ det er viktig å lytte til kroppen din, så bare ligg rett ut, men prøv å få i deg litt! Håper du kvinner til og kommer deg på show :)

Fått meg en dusj og drukket masse vann og føler meg litt kvikkere :) Men jeg fikk en tankevekker i dag. Jeg må bli flinkere til å si nei fremover. Dessverre har jeg allerede planer etter jobb hver dag neste uke :O
 
Fått meg en dusj og drukket masse vann og føler meg litt kvikkere :) Men jeg fikk en tankevekker i dag. Jeg må bli flinkere til å si nei fremover. Dessverre har jeg allerede planer etter jobb hver dag neste uke :O
Så bra du er litt kvikkere allerede! Ja bli flinkere til å tenke på deg selv og magen,husk all jobben du gjør bare ved at en kropp vokser inni deg ;)
 
Back
Topp