Skravletråd :)

Puppene (og litt ellers) har vokst sånn at singlettene mine allerede kryper opp på magen!! Spent på hvor dette ender! Med denne ulvehungeren så spretter vekta fort opp :p
 
Måtte lete leeeenge for å finne skravletråden. Vi er ikke ferdig skravlet vel?

Idag har vi fortalt nyheten til søsken. Er 9+4. Har dere fortalt det til de nærmeste?


Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har fortalt det til noen, sort sett familie, snart får alle vite det. Er bare noen uker igjen :) er 9+4 selv.
 
Sitter på venteværelset for å komme inn til tidlig ul.. Gjett hvem jeg møter på vei inn her; min mor! Som også tilfeldigvis er jordmor... Har jo ikke tenkt å si noe enda, er vel bare 7+1 enda, men hun lurte jo på hva jeg skulle.... Mitt ultrateite svar var at jeg skulle sjekke om jeg har, hold dere fast, hemeroider.... jaja.. Tror hun lukter ugler i mosen så får vel si noe i kveld!

Hahahaha :p går det an??
 
Nå har jeg fyrt opp i ovnen for første gang i høst, sitter godt i sofaen og har funnet fram hekletøy. Skal hekle votter i julegave til diverse nieser og søstre og venninner. Blir noe i tillegg, enten lue, skjerf eller noe annet hjemmelaget tenker jeg :)
Hva driver dere med i kveld?
 
Nå har jeg fyrt opp i ovnen for første gang i høst, sitter godt i sofaen og har funnet fram hekletøy. Skal hekle votter i julegave til diverse nieser og søstre og venninner. Blir noe i tillegg, enten lue, skjerf eller noe annet hjemmelaget tenker jeg :)
Hva driver dere med i kveld?
I dag har jeg tatt to timers lur på sofan, og fortsetter med å bli her :) med ullpledd, solbærtoddy og tv :)
 
Jeg sover alt for mye om dagen, og i dag våknet jeg 17:30. Det er ikke bra å være arbeidsledig. :-/
 
Akkurat sett på "Ønskebarn" - fantastisk rørende!!
 
Ser birth stories :) har tatt opp masse episoder, så har maraton. Koselig serie.
 
Her er visst skravletråden som noen etterlyste for et par dager siden :) bare å sette i gang :)
 
Oj oj, det spraker i bleia til lille kringle. Hun har ikke fått ut mye annet enn urin etter hun kom til verden, så venter på det :p å nå er det bomber og granater som kommer stormende ;) hører magen hennes jobber :joyful:

Kanskje jeg får min første bærsjebleie :hilarious: jeg kjenner jeg gleder meg, tydelig tegn på at dette er min første og at barselbrillene er på :love017

:laughing025
 
Oj oj, det spraker i bleia til lille kringle. Hun har ikke fått ut mye annet enn urin etter hun kom til verden, så venter på det :p å nå er det bomber og granater som kommer stormende ;) hører magen hennes jobber :joyful:

Kanskje jeg får min første bærsjebleie :hilarious: jeg kjenner jeg gleder meg, tydelig tegn på at dette er min første og at barselbrillene er på :love017

:laughing025
Man skjønner at livet har forandret seg når man jubler over bæsjebleier :D
 
Oj oj, det spraker i bleia til lille kringle. Hun har ikke fått ut mye annet enn urin etter hun kom til verden, så venter på det :p å nå er det bomber og granater som kommer stormende ;) hører magen hennes jobber :joyful:

Kanskje jeg får min første bærsjebleie :hilarious: jeg kjenner jeg gleder meg, tydelig tegn på at dette er min første og at barselbrillene er på :love017

:laughing025

den første bæsjebleia etter fødsel her hadde jeg veeldig lyst til å be noen andre ta.. type midt på natta å laaangt oppetter ryggen!
har småsøsken og tantebarn så visste hva som ventet - svart gugge(barnebek kalles det vel egentlig, heh) som var umulig å vaske bort :eek:
håper du hadde en litt koseligere opplevelse av første bæsjebleia ;)
 
den første bæsjebleia etter fødsel her hadde jeg veeldig lyst til å be noen andre ta.. type midt på natta å laaangt oppetter ryggen!
har småsøsken og tantebarn så visste hva som ventet - svart gugge(barnebek kalles det vel egentlig, heh) som var umulig å vaske bort :eek:
håper du hadde en litt koseligere opplevelse av første bæsjebleia ;)

Hehe, ja, jeg var i dusjen så mannen tokk det :hilarious: barnebeket kom under keisersnittet, så noen leger sleit med den ;) føler jeg var heldig der, for det er beryktet :wtf:

Jeg har da enda ikke skiftet bærsjebleie på lille kringle :wacky: hehe
 
Hehe, ja, jeg var i dusjen så mannen tokk det :hilarious: barnebeket kom under keisersnittet, så noen leger sleit med den ;) føler jeg var heldig der, for det er beryktet :wtf:

Jeg har da enda ikke skiftet bærsjebleie på lille kringle :wacky: hehe

hehe! heldig med den ;) her varte den svarte seige bæsjen i 2dager.. type 8bleier (eller mer?) :eek: men ble bare lettere å lettere å tørke bort da :')

du får nok tatt igjen det du ikke har skiftet nå..
 
Hehe, ja, jeg var i dusjen så mannen tokk det :hilarious: barnebeket kom under keisersnittet, så noen leger sleit med den ;) føler jeg var heldig der, for det er beryktet :wtf:

Jeg har da enda ikke skiftet bærsjebleie på lille kringle :wacky: hehe
Så digg at noen tok det. Vi hadde barnebek i mange dager så her var det ingen som kunne ta det for oss :D
 
Back
Topp