Skravletråd :)

Da har jeg fått handlet til neste uke, hentet eldste, vært og spist på Mcd og kommet hjem igjen.
Eldste har dratt til naboen, jeg har 2 timer hvor jeg må prøve å få gjort mest mulig husarbeid siden svigermor kommer på besøk i morgen.
Har egentlig mest lyst til å sitte i sofaen å slappe av

Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig" :D Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!
HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7 kroner!!!

Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig" :D Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!
HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7
Jeg er viljesløs når d gjelder sjokolade. Kan ikke ha d i huset lenger etter fødselen :(

Og jeg har trena i ei uke liksom. Jeg er feit og tenker på mat og sjokolade konstant. Jeg kan ikke gi noen prestasjonsangst når d kommer til kropp!

Verste tiden er de to første ukene, da merker du plutselig at du ikke savner sjokolade. Etter tre uker går du automatisk etter frukten, og 4 uker så er ikke sjokolade verdt det lenger.

MEN, når jeg er i treningsmodus unner jeg meg alltid litt mørk sjokolade. Er også kjempeglad i eple med kanel =)

Jeg har nett spist en pizza... Vurderer dessert :-p

Da har jeg fått handlet til neste uke, hentet eldste, vært og spist på Mcd og kommet hjem igjen.
Eldste har dratt til naboen, jeg har 2 timer hvor jeg må prøve å få gjort mest mulig husarbeid siden svigermor kommer på besøk i morgen.
Har egentlig mest lyst til å sitte i sofaen å slappe av
Lykke til med husarbeidet:p
Skjønner at det ikke frister...

Back
Topp