Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes, men gleder ei vnninne da hverrtfallJa, det er dyrt!
Huff, ja. Det finnes alfor mye god mat der ute! =(Hehe, d er masse sofasitting på meg og. Men er blitt så tjukk, så må få tatt meg sammen. Men jeg er et matvrak :s
Tusen takk!![]()
HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7 kroner!!!Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig"Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!
Huff, ja. Det finnes alfor mye god mat der ute! =(
HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7Hva med meg som skulle sende et brev her for noen uker siden og spurte etter "et sånn vanlig frimerke til 6kr". Ho dama bare så på meg og smilte, og sa "Skjønner at det er veldig mange år siden sist du kjøpte frimerke. Det koster 14 for et vanlig"Haha, da følte jeg meg nesten litt gammel!!
Jeg er viljesløs når d gjelder sjokolade. Kan ikke ha d i huset lenger etter fødselen
Og jeg har trena i ei uke liksom. Jeg er feit og tenker på mat og sjokolade konstant. Jeg kan ikke gi noen prestasjonsangst når d kommer til kropp!
Og så utrolig mye godt man kan gjøre med all denne matenHuff, ja. Det finnes alfor mye god mat der ute! =(
Mmm..Og sjokolade og sjokoladekaker *sikle*
Hva med en dessert pizza?Jeg har nett spist en pizza... Vurderer dessert![]()
OverkillHva med en dessert pizza?
Mmm..
Nå fikk jeg fryktelig lyst på hvit sjokoladekake med lime...
Høres veldig godt ut.Og jeg fikk lyst på sjokoladekake med melkesjokoladesmørkrem!
Høres veldig godt ut.
Er denne jeg har lyst på
https://www.freiahjemmekonditori.no/home/Hvit sjokoladeterte med lime?r=59504
Lykke til med husarbeidetDa har jeg fått handlet til neste uke, hentet eldste, vært og spist på Mcd og kommet hjem igjen.
Eldste har dratt til naboen, jeg har 2 timer hvor jeg må prøve å få gjort mest mulig husarbeid siden svigermor kommer på besøk i morgen.
Har egentlig mest lyst til å sitte i sofaen å slappe av
Hva slags pizza??Jeg har nett spist en pizza... Vurderer dessert![]()
Skal bare har hel kylling i ovnen i dag, vurderer å utsette til den står i ovnen da den skal stå der nesten en time.Lykke til med husarbeidet
Skjønner at det ikke frister...
Grandiosa med pepperoni =DHva slags pizza??![]()