HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7
Ja, det var det jeg og trodde!! Er visst lenge siden det ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HÆ? 14??? Jeg trodde det kostet 6 - 7
Ikke noe matprat på megNei, nå syns er det var mye matprat her gitt! Passa meg veldig dårlig, for er innmari kvalm og har middagen oppi halsen!![]()
Hehe! Så fint da! Hva driver du med?Ikke noe matprat på meg![]()
Ikke matprat på meg, orker ikkematNei, nå syns er det var mye matprat her gitt! Passa meg veldig dårlig, for er innmari kvalm og har middagen oppi halsen!![]()
Syns ikke det er så mye som det pleier å væreNei, nå syns er det var mye matprat her gitt! Passa meg veldig dårlig, for er innmari kvalm og har middagen oppi halsen!![]()
Uff, er du syk?Ikke matprat på meg, orker ikkemat
Ser film med familienHehe! Så fint da! Hva driver du med?![]()
Syns ikke det er så mye som det pleier å være
Ikke gøy å være kvalm, får håpe det gir seg snart.
Masse god bedring
Ser film med familiendu da ?
Hehe ja samme herLille er lagt, og vi ser på TVSå får vi se hvor lang tid det tar før gubben lurer på om jeg skal legge fra meg tlf
![]()
Hørtes lurt ut med hjelpSkal bare har hel kylling i ovnen i dag, vurderer å utsette til den står i ovnen da den skal stå der nesten en time.
Da er også mannen hjemme som kan hjelpe...
Mmm...den er ganske godGrandiosa med pepperoni =D
HalloHeisann jenterhva skjer ?
Yesm ikke uventet akkurat når man starter å jobbe i bhg etter mange års fraværUff, er du syk?
Æsj daNei, nå syns er det var mye matprat her gitt! Passa meg veldig dårlig, for er innmari kvalm og har middagen oppi halsen!![]()
Masse god bedring, snuppaYesm ikke uventet akkurat når man starter å jobbe i bhg etter mange års fravær
Har hørt noe om det.Yesm ikke uventet akkurat når man starter å jobbe i bhg etter mange års fravær
Æsj da
Håper det går over snart!
Haha! Ja ikke sant!! Og gangen før der jeg skulle kjøpe frimerker, den gang de kosta 6kr så gjorde jeg samme feilen og spurte om et til 3 kr. Fikk akkurat samme reaksjonen fra ho bak kassa da!![]()