Ingen planer foruten å grilleGod lørdagHva skjer i dag da? Og gikk det bra i banken?
Banken er vår venn, så det gikk heldigvis strålende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen planer foruten å grilleGod lørdagHva skjer i dag da? Og gikk det bra i banken?
Takk for detGod lørdag til deg også.
Fri, eller jobb helg?
God formiddag lesehesten vårGod morgen
Her leses det bøker for harde livet
Mmm...den er ganske god![]()
Jeg skal sende kort i dag, så da var det greit å være forberedtJa, det var det jeg og trodde!! Er visst lenge siden det ;D
Ingen planer foruten å grillenyte sola!
Banken er vår venn, så det gikk heldigvis strålende![]()
Hva leser du?God morgen
Billig og helt grei matDen er ikke best, men den er god til den prisen =) Så hiver jeg litt mais og bacon oppå. Da blir den kjempegod!
God dagGod dag damer. I dag har mine fantastiske barn latt meg sove helt til kl 10. Da kom de inn og vekket meg med kilekrig. Herlig start på dagen =D
Blir tur på biblioteket, litt rydding, og kylling i dag. Så kommer ei på kaffibesøk litt før middag.
Og i kveld skal dattera mi og jeg kle oss ut i noe moro (og minsten hvis han har lyst), så skal vi poppe popcorn, og se på Eurovision.
Greit, jeg har vondt i kroppen og kan ikke ta de med ut på lange fjellturer, men da skal de i det minste få oppleve at det kan være morsomt å være med mamma allikevel ;-)
Takk, deilig når ting faller på plassGratulerer, så MORO! =D
Hehe, ble litt uvel etter maten, men det gikk heldigvis helt greitMmm...hørtes godt ut
Håper natten gikk fint![]()
Vært på handleturGod daghva skjer i dag ?
jeg hsr mye å gjøre i dag ! Bare å sette i gang
Klapp på skuldraDa er kjøkkenet vasket, støvsugd og ryddet, og stuen støvsugd.
Nå skal jeg bare ta 5 minutter før jeg skal begynne med middagen før svigermor kommer...
Studerer du? Siden du leser dem for harde livet, mener jegGod morgen
Så flink du erDa er kjøkkenet vasket, støvsugd og ryddet, og stuen støvsugd.
Nå skal jeg bare ta 5 minutter før jeg skal begynne med middagen før svigermor kommer...
HalloGod daghva skjer i dag ?
jeg hsr mye å gjøre i dag ! Bare å sette i gang
Hihi...godt å høreHehe, ble litt uvel etter maten, men det gikk heldigvis helt greitSå da var det verdt det!
![]()